تقدیر فرماندهان کل سپاه و لشکر ۲۵ کربلا از سردار «عبدالعلی عمرانی»+ سند

تقدیرنامه فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس و فرمانده وقت لشکر ویژه ۲۵ کربلا خطاب به سردار «عبدالعلی عمرانی» منتشر شد.
کد خبر: ۵۶۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ - 18January 2023

به گزارش گروه ساجد دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محسن رضایی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، ۲۹ استفند سال ۱۳۶۴ تقدیرنامه‌ای متبرک به دست مبارک امام خمینی (ره) را به پاس مجاهدت‌های سردار «عبدالعلی عمرانی» پایه‌گذار و اولین فرمانده لشکر ۲۵ کربلا، به وی اهدا کرده است.

همچنین سردار «مرتضی قربانی» فرمانده وقت لشکر ویژه ۲۵ کربلا نیز، سوم فروردین سال ۱۳۶۵، دست‌نوشته‌ای را خطاب به سردار «عمرانی» در این تقدیرنامه نگاشته و از مجاهدت‌های این سردار سپاه اسلام به‌جهت تلاش‌های شبانه‌روزی وی در عملیات «والفجر هشت»، تقدیر کرده است.

تقدیر فرمانده کل سپاه و فرمانده لشکر ۲۵ کربلا از سردار «عبدالعلی عمرانی»+ سند

باسمه تعالی

فرا رسیدن سال نو که با عنایت خاصه خداوند متعال با پیروزی‌های افتخارآفرین سپاهیان اسلام توام گشته است بر تمامی رزمندگان کفرستیز و سلحشور مبارک باد.

امید است ایزد منان توفیق دهد تا با پاسداری از حرمت خون شهیدان و استمرار مقاومت و تلاش بی‌وقفه برپایی حکومت جهانی مسلمین که در سایه پیروزی کامل اسلام بر کفر میسر است را بعنوان عید واقعی جهان اسلام جشن بگیریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
برادر شما محسن رضایی
۶۴/۱۲/۲۹

«باسمه تعالی»

برادر عمرانی

ضمن عرض تبریک و تشکر از فعالیت‌های شبانه‌روزی شما در عملیات پیروزمند والفجر ۸ هدیه فرماندهی محترم کل سپاه را که به دست مبارک حضرت امام روحی له الفداء تبریک گردیده است به شما سردار اسلام تقدیم می‌گردد.

از خداوند قادر متعال توفیقات روزافزون آن برادر و همه خدمتگزاران باسلام و جمهوری اسلامی را خواهان است.

اجرکم عند الله

«نصر من الله و فتح قریب»

فرماندهی لشکر ویژه ۲۵ کربلا
مرتضی قربانی
۶۵/۱/۳

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار