برگزاری دوره تربیت مربی نقشه‌خوانی در هنگ مرزی «درگز»

دوره تربیت مربی نقشه‌خوانی و کار با قطب‌نما و جی.پی‌.اس ويژه مرزبانان هنگ مرزی «درگز» برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ - 17January 2023

برگزاری دوره تربیت مربی نقشه‌خوانی در هنگ مرزی درگزبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، دوره تربیت مربی نقشه‌خوانی و کار با قطب‌نما و جی.پی‌.اس ويژه مرزبانان هنگ مرزی «درگز» برگزار شد. سرهنگ «جواد حسین‌زاده» فرمانده هنگ مرزی درگز در تشريح اين خبر اظهار داشت: به همت معاونت تربيت و آموزش اين فرماندهی و در راستای ارتقای دانش علمی كاركنان دوره‌های آموزش نقشه‌خوانی و کار با قطب‌نما و جی.پی‌.اس ويژه فرمانده‌هان و كاركنان پاسگاه‌های مرزی با استفاده از مربيان مجرب درون و برون سازمانی در ستاد هنگ مرزی درگز برگزار شد.

حسین‌زاده هدف از برگزاری اين دوره‌ها را ارتقای مهارت و لزوم آگاهی كاركنان مرزبانی به مباحث نقشه‌خوانی عنوان و تصريح كرد: نقشه‌خوانی، آشنايي با جی.پی‌.اس و موقعيت‌یابی از ضروری‌ترين مباحثی است كه هر يک از مرزبانان بايستی در شرایط خاص با اشرافيت كامل از اين معلومات را استفاده کنند.

فرمانده هنگ مرزی درگز در پايان با بيان اينكه برگزاری دوره‌های آموزشی نقش موثری در ارتقای سطح علمی كاركنان دارد، گفت: در نظر داریم با برنامه‌ريزی و زمان‌بندی دقيق و تشكيل تيم‌های آموزش؛ كارگاه‌های آموزشی در تمامی يگان‌های مرزی برگزار شود تا با بهره‌گيری از پتانسيل‌های موجود سازمانی زمينه ارتقا مهارت مرزبانان دوچندان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار