معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره):

خمین بهترین کانون برای انتقال مفاهیم و معارف امام (ره) به نسل جوان است

«عارفی‌نیا» گفت: خمین بهترین کانون برای انتقال مفاهیم و معارف امام خمینی (ره) به نسل جوان است و باید از این کانون برای این مهم بهره کافی را برد.
کد خبر: ۵۶۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ - 17January 2023

خمین بهترین کانون برای انتقال مفاهیم و معارف امام(ره) به نسل جوان استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «امین عارفی نیا» معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در همایش ائمه جمعه استان مرکزی در خمین همزمان با هفته بر آستان آفتاب اظهار داشت: با هدف تمرکززدایی از فعالیت‌های که پیرامون معارف امام راحل و انقلاب برگزار می شود تصمیم بر این شد همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)  و امام راحل، برنامه ای در زادگاه امام راحل برگزار شود. 

عارفی نیا گفت: هفته فرهنگی برآستان آفتاب در خمین به همت استاندار مرکزی، سازمان ها و ادارات برگزار شد و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) نیز در کنار این افراد برای برگزاری حضور داشت. 

وی ادامه داد: تلاش بر این بوده در برگزاری این برنامه ساده زیستی و صرفه جویی و پرهیز  از اصراف مدنظر باشد چراکه اینها از آموزه‌های امام راحل نیز بوده است. 

عارفی نیا بیان کرد: امام راحل در طول عمر خود در ۷ اقلیم زندگی کردند که خمین زادگاه ایشان و دوران رشد و نمو وی بوده است که جایگاه ویژه ای در سیر زندگی ایشان نیز داشته است. 

وی گفت: خمین بهترین کانون برای انتقال مفاهیم و معارف امام خمینی به نسل جوان است و باید از این کانون برای این مهم بهره کافی را برد.

معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: در راستای انتقال مفاهیم و معارف امام خمینی وزارت آموزش و پرورش به صورت جدی پای کار تنطیم و نشر و عرضه و تبیین معارف امام آمده است. 

عارفی نیا تاکید کرد: این خانه باید به مرکز فرهنگی پویا برای انتقال و تبیین معارف امام راحل و انقلاب تبدیل شود. 

وی خاطرنشان کرد: برنامه بر این است که این خانه را به مرکزی برای دانش آموزان کشور و استان با هدف انتقال مفاهیم و برگزاری رویدادهای علمی و فرهنگی تبدیل کرد و امیدواریم همکاری‌های لازم دراین راستا صورت گیرد و بتوان در این مکان مقدس این خدمت پایدار و ماندگار برای مردم ارائه کرد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها