مسئول محتوایی سازمان امور موزه ها و یادمان های دفاع مقدس؛

سوژه یابی خلاقانه نیاز اصلی خلق آثار فاخر

«حاجی عباسی» گفت: یکی از اقدامات مهمی که برای تولید آثار هنری ماندگار برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس لازم و ضروری است، سوژه یابی خلاقانه است تا هنرمندان امر به تولید و خلق آثار در آن راستا بپردازند.
کد خبر: ۵۶۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ - 18January 2023

سوژه یابی خلاقانه نیاز اصلی خلق آثار فاخرمهندس «حاجی عباسی» مسئول محتوایی سازمان امور موزه ها و یادمان های دفاع مقدس، با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع سوژه یابی دفاع مقدس و انقلاب امروز(چهارشنبه) در گفت و با خبرنگار دفاع‌پرس در محل ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: برای انجام چنین امر مهمی به ایده های نو و مبتکرانه هنرمندان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نیاز است که باید وارد این عرصه شوند تا آثاری ماندگار و اثر بخش خلق شود.

وی گفت : رویکرد اصلی سازمان امور موزه ها و یادمان های دفاع مقدس، تولید آثار فاخر در موضوعات گوناگون استان گلستان، خصوصا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

«حاجی عباسی» تصریح کرد: یکی از اقدامات مهمی که برای تولید آثار هنری ماندگار برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس لازم و ضروری است، سوژه یابی خلاقانه است تا هنرمندان امر به تولید و خلق آثار در آن راستا بپردازند.

«حاجی عباسی» افزود: برای اجرایی شدن و ورود به بحث موزه آرایی برای موزه دفاع مقدس استان گلستان، برگزاری جلسات و نشست های تخصصی و مشورت با هنرمندان  و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در رشته های مختلف نیز پیشنهاد می شود که خوشبختانه تاکنون چندین جلسه در استان گلستان تشکیل شد.

«حاجی عباسی» تاکید کرد: از آنجا که هر لحظه از دوران دفاع مقدس سرشار از رشادت، جانبازی، ایثار و فداکاری نیروهای مسلح و اقشار مختلف ملت ایران بوده است و می تواند درسی برای نسل کنونی و آیندگان باشد، اصحاب فکر و اندیشه ، پیشکسوتان دفاع مقدس و کلیه مردم شریف استان می توانند برای اثر بخشی و غنی سازی هر چه بیشتر محتوای پارک موزه دفاع مقدس استان در کامل شدن این مجموعه سهمی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار