یادداشت/پوریا کریم‌پور

«مسیحیان صهیونیست» پشت‌پرده نبرد در قدس اشغالی

نبرد سربازان امام زمان (عج) با جبهه شیطان در «آرماگدون» خلاصه نمی‌شود، بلکه غزه نوک پیکان مقابله با شرارت‌های رژیم موقت است، غزه‌ای که امروز وجهه حیثیتی برای جهان اسلام و مسلمانان پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۶۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۱ - 21January 2023

آرماگدون «اوانجلیکال‌ها» پشت‌پرده نبرد در قدس اشغالیگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس-پوریا کریم‌پور؛ کمتر از ۴۰ الی ۵۰ سال پیش پروژه چند صد ساله شیاطین انسی (یهودیان کابالایسم) مبنی بر حاکمیت جهانی با مرکزیت اورشلیم در شرف تحقق بود، اما به برکت نفس قدسی امامین انقلاب اسلامی، سربازان ابلیس هم اکنون در حال فراگیری مهارت‌های شنا در دریای مدیترانه هستند و بار دیگر قلمرو راهبردی ایران تا مدیترانه گسترش پیدا کرده است.

نبرد سربازان امام زمان (عج) با جبهه شیطان در «آرماگدونِ» «اوانجلیکال‌ها» خلاصه نمی‌شود، بلکه غزه نوک پیکان مقابله با شرارت‌های رژیم موقت است، غزه‌ای که امروز وجهه حیثیتی برای جهان اسلام و مسلمانان پیدا کرده است تا جایی که با سیاست‌گذاری‌های امامین انقلاب اسلامی مسئله اول جهان اسلام به شمار می‌آید.

شاید برای شما هم سوال باشد، با وجود اینکه یهودیان صاحبان بیش از ۹۰ درصد بانک‌ها، رسانه‌ها، کمپانی‌های تولید دارو و صنایع حساس هستند و به راحتی می‌توانند برای خود در قاره آمریکا کشور بنیان‌گذاری کنند، چرا محدوده سرزمین‌های اشغالی فلسطین را برای بنیان‌گذاری یک کشور انتخاب کرده‌اند؟ و مهم‌تر اینکه به رغم همه درگیری‌هایی که رخ داده است، چرا این همه پافشاری بر عقیده باطل خود دارند.

پاسخ این سوال به مطالعه متون تاریخی در دو دوره باستان و رنسانس و صهیونیسم‌پژوهی برمی‌گردد، در عقاید خرافی «کابالا» به صراحت به مرکزیت قرار گرفتن اورشلیم برای حکومت «لوسیفر» (ابلیس) بر جهان اشاره شده است، همچنین کابالایست‌ها طبق عقاید شیطانی خود در غایت اهدافشان برای رسیدن به روزی تلاش می‌کنند که همه انسان‌های جهان مقابل ابلیس سجده کنند.

این عقاید «پاگانیستی» که ریشه در مصر باستان دارد، عامل اصلی بود تا قدرتمند‌ترین جریان مالی و رسانه‌ای جهان تمام توان خود را برای برپایی حکومت شیطان به مرکزیت اورشلیم به کار گیرد، درست در زمانی که حکومت دست‌نشانده پهلوی به عنوان مهم‌ترین بازوی خون‌رسان کشور‌های استعمارگر برای کمک به تثبیت رژیم موقت تلاش می‌کرد، اَبَر شخصیتی از سادات در مدرسه فیضیه قم همه توجهات را به سمت رژیم موقت معطوف کرد و از سال ۴۱ الی ۴۲ با رهنمون‌هایش مردم مسلمان ایران به دشمن درجه یک سربازان ابلیس تبدیل شدند.

ایران اسلامی از ابتدای شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی به رسمیت نشناختن رژیم جعلی اسرائیل را در همه محاکم و نهاد‌های بین‌المللی اعلام کرده است و با حمایت از گروه‌های مقاومت در منطقه آرزوی چند هزار ساله صهیونیست‌ها را به کابوس تلخی که تعبیرش غیر ممکن شده مبدل کرده است؛ با وجود اینکه رسانه‌های صهیونیستی در روز بیش از ۲۷ میلیون کلمه خبر تولید می‌کنند، اما در رشد چشمگیر احساسات منفی علیه رژیم موقت نتوانسته‌اند موفق عمل کنند.

مصداق این ادعا اتفاقاتی بود که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای خبرنگاران رژیم موقت به وقوع پیوست، در ویدئو‌های منتشر شده از مصاحبه خبرنگاران رژیم صهیونیستی با مردم سراسر جهان شاهد بودیم نه از بین مسلمانان بلکه مردم کشور‌های آمریکای لاتین، جنوب شرق آسیا و اروپا هم احساس انزجار خود را به این رژیم جعلی نشان دادند و از مصاحبه سرباز زدند.

این تنفر مردم سراسر جهان به حدی بود که خبرنگار تلوزیون رژیم موقت خطاب به مجری پخش اخبار گفت: «هیچ‌گاه تا این حد تنفر مردم دنیا را نسبت به رژیم موقت ندیده‌ام، ما واقعاً در بین مسلمانان همچنان منفور هستیم و پروژه عادی‌سازی روابط نتوانسته کاری از پیش ببرد.»

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها