بایکوت «بن گویر» در سفر هیئت آمریکایی به اراضی اشغالی

منابع آگاه گزارش دادند که هیئت کنگره آمریکا که قرار است در هفته جاری به اراضی اشغالی سفر کند، برنامه‌ای برای دیدار با وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو ندارد.
کد خبر: ۵۶۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ - 18January 2023

بایکوت «بن گویر» در سفر هیئت آمریکایی به اراضی اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، هیئتی از کنگره آمریکا که قرار است این هفته به فلسطین اشغالی سفر کند، اعلام کرده که قصد ندارد با اعضای احزاب تندر و راست‌گرای اسرائیلی حاضر در ائتلاف دولتی رژیم صهیونیستی دیدار کند. این هیئت متشکل از شماری از نمایندگان دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکایی است.

پایگاه خبری آکیسوس به نقل از برخی مسئولان صهیونیست و یک منبع نزدیک به جکی روزن سناتور آمریکایی عنوان کرد که بنیامین نتانیاهو تندروترین کابینه تاریخ رژیم صهیونیستی را با امثال ایتمار بن گویر و بتسلئیل اسموتریچ تشکیل داده است.

در ادامه این گزارش با اشاره به نارضایتی آمریکا از حضور شخصیت‌های افراط گرا در کابینه رژیم صهیونیستی، آمده است: این دو سیاستمدار تندرو و راست‌گرا که به مواضع افراطی خود شناخته می‌شوند، در پست‌های مهمی هم در کابینه نتانیاهو گماشته شده‌اند.

آکسیوس بیان کرد که روزن و تیم همراه وی قبل از سفر به فلسطین اشغالی اعلام کرده‌اند که قصد دیدار با بن گویر و اسموتریچ و اعضای حزب آنان را ندارند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار