ادای احترام معاون وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان شهید گروه سرود در قم

معاون وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به مقام دانش آموزان شهید عضو گروه سرود ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۶۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳ - 18January 2023

ادای احترام معاون وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان شهید گروه سرود در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «احمد محمودزاده» معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی امروز با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به مقام سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) ادای احترام کرد.

وی همچنین با حضور بر سر مزار شهیدان حاج علی بیطرفان و مجید عسگری جمکرانی، نسبت به مقام این دو معلم شهید دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) نیز ادای احترام کرد.

محمودزاده در ادامه، بر سر مزار دانش آموزان شهید عضو گروه سرود مدرسه راهنمایی قطب راوندی قم حاضر شد و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کرد.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و جمعی از مسئولان وزارتی و اداره کل، معاون وزیر آموزش و پرورش را در آئین ادای احترام به مقام شهدا همراهی می‌کردند.

دانش آموزان عضو گروه سرود مدرسه راهنمایی قطب راوندی در اول بهمن سال ۱۳۶۵ هنگامی که از اجرای سرود در سینما تربیت قم به مدرسه باز می‌گشتند، بر اثر بمباران هوایی سه راه بازار به شهادت رسیدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، اشاره به شهدای این گروه سرود داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار