عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ملت ایران با مقاومت از گردنه‌های سخت عبور می‌کند

«مظفر» گفت: ملت ایران با مقاومت از گردنه‌های سخت عبور می‌کند و تحت هیچ شرایطی از مسیر امام راحل و مقام معظم رهبری خارج نمی‌شود.
کد خبر: ۵۶۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ - 19January 2023
ملت ایران با مقاومت از گردنه‌های سخت عبور می‌کندبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک «حسین مظفر» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز پنجشنبه در آیین تکریم مادران، همسران و فرزندان شهدا همزمان با هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام خمینی(ره) خمین، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و نام شهدا توطئه دشمنان نظام اسلامی را بی اثر می کند و یاد شهدا همواره تحول آفرین است.
 
مظفر با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: برگزاری آیین‌های گرامیداشت مربوط به شهدا و دفاع مقدس و رزمندگان اسلام فرصتی برای بازخوانی دوباره فداکاری‌ها و ایثارگری های دوران جنگ تحمیلی است و می تواند راه را برای جوانان نشان دهد.
 
وی تأکید کرد: در این روزهای حساس تاریخی باید بیشتر با آرمان های شهدا آشنا شویم و در راستای حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب و حریم ولایت تلاش کنیم و گام برداریم.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: افتخار یک کشور به کهنسالی و قدمت چندساله و ویژگی‌های تاریخی نیست بلکه به رویدادهایی است که در آن کشور رخ می‌دهد.
 
وی با اشاره به وابستگی های شدید در دوران پهلوی بیان کرد: کشور ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل وابستگی که داشت توسط رژیم پهلوی تحقیر و تبدیل به نقطه سیاهی شده بود اما هم اکنون ایران به عنوان نقطه درخشانی در زمین افتخار آفرینی می‌کند و  ایران اسلامی و انقلابی امروز در همه عرصه ها حرف برای گفتن دارد. 
 
مظفر افزود: ملت بزرگ ایران ثابت کرد که همه چیز با توپ و تانک حل نمی‌شود و اقتدار به معنای ایستادگی و نفوذناپذیری در مقابل دشمنان است.
 
وی خاطر نشان کرد: پیام شهدا دفاع از نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم است و نباید از آرمان های انقلاب کوتاه بیاییم و مقام  معظم رهبری را تنها بگذاریم.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار