تلاش آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود در سوریه

وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد که هدف آمریکا از حمایت از برخی مراکز رسانه ای مشکوک، سرپوش گذاشتن بر جنایات خود در سوریه و حمایت از تروریست ها است.
کد خبر: ۵۶۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ - 20January 2023

تلاش آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود در سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، سوریه تأیید کرد که اقدام آمریکا مبنی بر اختصاص میلیون‌ها دلار به مراکز رسانه‌ای مشکوک با هدف خدشه دار کردن وجهه دولت سوریه، نشان‌دهنده اصرار واشنگتن بر تداوم گمراه کردن افکار عمومی محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است و تداوم هجمه آمریکا به حاکمیت سوریه و مداخله در امور داخلی آن را آشکار می‌کند.

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای در صفحه توئیتر خود در ادامه تأکید کرد: هدف چنین پروژه‌هایی که توسط وزارت خارجه آمریکا اجرا می‌شود، سرپوش گذاشتن بر جنایات آمریکا در سوریه، حفاظت و دفاع از تروریست‌ها و تجزیه طلبان و سرقت ثروت و منابع سوریه است که توسط رسانه‌های سوری و پیام‌های وزارت امور خارجه سوریه به سازمان ملل متحد و بیانیه‌های مختلف آن افشا شده است.

این بیانیه می‌افزاید: آمریکا که چنین پروژه‌هایی را به بهانه مبارزه با انتشار اطلاعات نادرست رسانه‌ای و ترویج حقوق بشر ارائه می‌کند، خود بیشتر از هر طرف دیگری به انتشار اطلاعات گمراه کننده اقدام ورزیده است همان‌طور که در عراق، لیبی و دیگر کشورها رخ داد و منجر به جنگ تروریستی در سوریه شد. آمریکا بیش از هر طرف دیگری حقوق بشر را در مناطق مختلف جهان نقض کرده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها