معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

لزوم ایجاد تغییر نگرش در جوانان به وسیله ویژه برنامه‌های دهه فجر

«حسین‌میرزایی» گفت: باید برنامه‌های دهه فجر در سال جاری موثر و تاثیرگذار باشند همچنین باعث ایجاد تغییر نگرش در نسل جوان شوند تا اگر شبهه‌ای در ذهن آن‌ها ایجاد شده رفع شود.
کد خبر: ۵۶۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ - 21January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «محسن حسین‌میرزایی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات استان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ما امنیت و عزت امروز ایران اسلامی مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده شهدا هستیم به همین جهت جسارت بیگانگان به سپاه پاسداران را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: اقتدار، آرامش، امنیت و... که امروز در ایران اسلامی وجود دارد به دلیل رشادت‌های سپاه پاسداران است و اگر این نهاد انقلابی وجود نداشت امروز میدان آزادی تهران به محلی برای جولان گروهک تروریستی داعش تبدیل شده بود همچنین اینکه امروز شاهد هستیم دشمنان فرسنگ‌ها از مرز‌های نظام اسلامی فاصله دارند به علت اقتدار سپاه پاسداران است بنابراین امروز وظیفه همگان است برای دفاع از سپاه به پاخیزند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ولایتمداری موجب عاقبت بخیری است، ادامه داد: جوانان رشید بسیاری در جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسیدند و والدین آن‌ها امروز پس از ۳۵ سال منتظر بازگشت پیکر فرزندان خود هستند.

حسین‌میرزایی عنوان کرد: در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همچنین دوام و پویایی آن سه عنصر بارز شامل رهبری الهی امامین انقلاب اسلامی، هدف الهی و حضور پرشور و شعور مردم تاثیر بسزایی داشته است درواقع هرجا مردم حضور پرشور داشتند پویایی افزایش پیدا کرد بنابراین باید لازم است در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر بیش از پیش از حضور مردم بهره‌مند شویم.

وی اضافه کرد: عاشورا و مراسمات دهه اول محرم پس از گذشت حدود ۱۴۰۰ سال به علت مردمی بودن هرسال پرشورتر از سال قبل برگزار می‌شود و همین امر نکته اصلی و اساسی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر است یعنی باید به سمتی حرکت کنیم که تمامی ویژه برنامه‌های این دهه به صورت مردمی برگزار شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت گفتمان انقلاب اسلامی، امامین انقلاب و شهدا، تصریح کرد: امروز باید به سمت و سوی احیا، بسط، توسعه و درنهایت نهادینه کردن این گفتمان میان آحاد جامعه حرکت کنیم تا به این صورت از بروز برخی شبهات پیشگیری شود.

حسین‌میرزایی یادآور شد: در دهه فجر امسال برنامه‌های معمول مانند آذین بستن محلات، برگزاری جشن و سخنرانی‌های گوناگون باید مانند سالیان گذشته برگزار شود، اما نکته مهم این است که باید برنامه‌های دهه فجر در سال جاری موثر و تاثیرگذار باشند همچنین باعث ایجاد تغییر نگرش در نسل جوان شوند، امروز شاهد هستیم میان جامعه و به ویژه جوانان برخی شبهات ایجاد شده که لازم است در برنامه‌های دهه فجر با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی برای رفع این شبهات تلاش شود.

وی بیان داشت: امروز دشمنان تلاش بسیاری برای ایجاد ناامیدی در جامعه ایران اسلامی می‌کنند که به فضل الهی، با رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران این توطئه دشمن خنثی شد، اما همچنان لازم است به سمت امیدآفرینی در آحاد جامعه حرکت شود در کنار این موارد نیز باید افزایش نشاط اجتماعی موردتوجه قرار بگیرد، برای دسیابی به این اهداف لازم است ویژه برنامه‌های دهه فجر با استفاده از قدرت ابتکار و خلاقیت برنامه‌ریزی شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی یکی دیگر از موضوعات مهم است که باید در ویژه برنامه‌های دهه فجر موردتوجه قرار بگیرد همچنین با توجه به اینکه بیانات مقام معظم رهبری در تمامی امور راهنمای راه و معیار است باید در تدوین برنامه‌های دهه فجر نیز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان معیار و سجنش قرار داده شود.

حسین‌میرزایی متذکر شد: نیرو‌های روابط عمومی باید اقدامات انجام شده در ادارات و سازمان‌ها را در زمان مناسب و به صورت صحیح و دقیق اطلاع‌رسانی کنند و روابط گسترده‌ای با خبرنگاران داشته باشند تا به این صورت موفقیت‌ها روز به روز افزایش پیدا کنند، اما متاسفانه درحال حاضر شاهد این اطلاع‌رسانی گسترده و وسیع در سطح ادارات نیستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار