فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه برگرفته از ملت ولایتمدار ایران اسلامی است

سردار «عبدالله‌پور» سپاه را برگرفته از ملت ولایتمدار ایران اسلامی دانست و گفت: تمامی اقدامات سپاه بر پایه مردم و با کمک مردم است.
کد خبر: ۵۶۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷ - 22January 2023

سپاه برگرفته از ملت ولایتمدار ایران اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در دیدار استاندار گیلان با وی که در پی اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران صورت گرفت، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصاره ملت و برگرفته از ملت ولایتمدار ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی معرفی کردن سپاه را تحریم ملت ایران دانست و تصریح کرد: سپاه در تمامی عرصه‌ها و بحران‌ها از جمله سیل، زلزله، برف و کرونا در کنار مردم بوده است.

سردار عبدالله‌پور با تأکید بر لزوم توجه به همکاری و وحدت و همدلی میان مردم و سپاه گفت: اگر به اقدامات سپاه در حوزه امنیتی، مقاومت، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی بنگرند، به راحتی متوجه خواهند شد که تمامی اقدامات سپاه بر پایه مردم و با کمک مردم است.

وی با بیان اینکه اتحادیه اروپا با تروریست اعلام کردن و تحریم سپاه پاسداران، سیاست شیطان بزرگ و آمریکا را دنبال کرده است، افزود: این اقدام اتحادیه اروپا فاقد مبنای حقوقی است؛ البته کشور‌های غربی و استکبار جهانی تاکنون هر اقدامی که می‌توانستند علیه انقلاب اسلامی و مردم انجام دادند و اقدام اخیر اتحادیه اروپا هم تکمیل پازل جنگ روانی است که قطعاً شکست می‌خورند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش دشمن برای انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: سپاه با چنین اقداماتی از مسیر خود دور نمی‌شود، بلکه باعث وحدت و همدلی بیشتر میان دولت، ملت، سپاه و سایر ارگان‌های نظامی و غیرنظامی خواهد شد و عزم و اراده ما در حل مشکلات و پیشبرد اهداف کشور افزایش می‌دهد.

عبدالله‌پور با اشاره به استیصال استکبار از ایستادگی مردم در مقابل انواع فشار‌های جنگ سخت و نرم افزود: مسیر مردم و انقلاب مسیری رو به تعالی است؛ لذا سپاه، دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه با وحدت بیشتر به سمت پیشرفت و توسعه کشور حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار