با دستور رئیس جمهور؛

وزیر امور خارجه مامور پیگیری حقآبه ایران از هیرمند شد

رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان را مأمور کرد از طریق رایزنی با هیأت حاکم بر این کشور، موضوع حقآبه کشورمان از رود هیرمند و تأمین آب مورد نیاز مردم سیستان و بلوچستان را با جدیت دنبال کنند.
کد خبر: ۵۶۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲ - 22January 2023

وزیر امور خارجه مامور پیگیری حقآبه ایران از  هیرمند شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جلسه عصر روز امروز (یکشنبه) هیأت دولت با اشاره به پیشرفت قابل توجه طرح عظیم شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم، بر اهتمام مسئولان مربوط برای تسریع در تکمیل شبکه ملی اطلاعات تأکید کرد.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و با اشاره به مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی در این منطقه، به معاون اول مأموریت داد رفع این مشکل را با فوریت پیگیری کند.

حجت‌الاسلام رئیسی همچنین وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان را مأمور کرد تا از طریق رایزنی با هیأت حاکم بر این کشور، موضوع حقآبه کشورمان از رود هیرمند و تأمین آب مورد نیاز مردم سیستان و بلوچستان را با جدیت دنبال کنند.

رئیس‌جمهور در ابتدای سخنان خود با تبریک حلول ماه مبارک رجب، این ماه را «حبل‌الله» و موسم «خودسازی» دانست و با بیان اینکه بهترین وسیله قرب الهی بعد از انجام واجبات و ترک محرمات، گره‌گشایی از کار مردم است، تأکید کرد: هر چه انجام خدمت با اخلاص همراه باشد برکات بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار