ما مقاوم هستیم/ مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

اعزام ۱۵۰۰ دانش آموز استعداد‌های درخشان خوزستان به اردو‌های راهیان نور

حمیدی نژاد گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان استعدادهای درخشان خوزستان از ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ - 23January 2023

اعزام هزار و ۵۰۰ دانش آموز استعدادهای درخشان خوزستان به اردوهای راهیان نوربه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «مسعود حمیدی نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان امروز در آیین اعزام مرحله نخست اردوی دانش آموزی راهیان نور در اهواز اظهار داشت: به کوری چشم کشورهای اروپایی و آمریکا، دانش آموزان بسیجی تربیت می کنیم که پاسدار آینده انقلاب باشند.

وی افزود: پاسداری، یک مکتب و یک تفکر و اندیشه است و برگزاری اردوهای راهیان نور یک حرکت در پاسداشت شهدای دوران دفاع مقدس است.

حمیدی‌نژاد ادامه داد: به دشمنان این پیام را می رسانیم که این مکتب در جمهوری اسلامی جاری و ساری است و دانش آموزان ما بهترین گزینه برای تداوم این مکتب هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: خوزستان در خصوص راهیان نور هم‌ میهمان و هم میزبان است و هر ساله این استان میزبان کاروان راهیان نور از سراسر ایران اسلامی است.

وی افزود: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان استعدادهای درخشان خوزستان از ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.

حمیدی‌نژاد با اشاره به اینکه از چهار ناحیه آموزشی اهواز نیز ۲۰ هزار نفر امسال در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کنند، ادامه داد: در کنار این برنامه، اردوی راهیان پیشرفت نیز انجام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها