فرماندار فردیس: 

جهاد تبیین باید در راس برنامه‌های دهه فجر قرار گیرد

«کاشفی» گفت: جهاد تبیین و بصیرت افزایی باید در راس برنامه‌های دهه مبارک فجر قرار گیرد تا شادمانی مردم با افزایش آگاهی و ارتقاء بصیرت همراه شود.
کد خبر: ۵۶۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸ - 26January 2023
جهاد تبیین باید در راس برنامه‌های دهه فجر قرار گیرد«خداداد کاشفی» فرماندار فردیس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز با بیان اینکه دشمن به دنبال نا امید کردن و تضعیف روحیه مردم است اظهار داشت: ملتی که روحیه و اعتماد به نفس  آن تضعیف شود، شکست خواهد خورد و دشمن به دنبال چنین وضعیتی است.
 
وی با تاکید بر اینکه تمام مسئولان باید به سهم خود در امیدآفرینی در جامعه، رفع مشکلات شهروندان و ارتقاء روحیه آنها بکوشند‌ افزود: مردم باید از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی آگاه شوند تا مبادا دشمنان حقایق را وارونه به آنها ارائه کنند.
 
فرماندار فردیس، روشنگری و جهاد تبیین را از ضرورت‌های امروز جامعه برشمرد و ادامه داد: مراسم‌ها و جشن‌های دهه مبارک فجر امسال که مقارن با اعیاد مبارک اسلامی است فرصتی مناسب جهت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است.
 
کاشفی با تاکید بر اینکه خون‌های زیادی برای استقلال کشور و پیروزی انقلاب اسلامی داده شده است تصریح کرد: دشمنان علاقه‌ای به آشنایی مردم و به ویژه نسل جوان با تاریخ انقلاب اسلامی و فداکاری‌هایی که در این راه صورت گرفته ندارند در حالی که تاریخ معیار بسیار مناسبی برای قضاوت مردم است.
 
فرماندار فردیس با اشاره به اینکه مردم در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ یک نظام فاسد و وابسته به بیگانگان را سرنگون کردند خاطر‌نشان کرد: مردم باید با جانفشانی‌های صورت گرفته برای استقلال و آزادی ایران از یوغ بیگانگان و پیروزی انقلاب اسلامی آشنا شوند و دهه مبارک فجر بهترین فرصت در این زمینه است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار