فرمانده سپاه الغدیر در جمع اصحاب رسانه؛

سپاه سپر بلای جان مردم ایران/ سپاه برای مردم و در کنار مردم است

سردار «زارع کمالی» گفت: سپاه پاسداران در کنار مردم و سپر بلای جان مردم است.
کد خبر: ۵۶۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ - 23January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، در پی اقدام نابخردانه پارلمان اروپا و توهین به نهاد مردمی سپاه پاسداران، عصر امروز جمعی از اصحاب رسانه برای محکومیت این اقدام اخیر با فرمانده سپاه الغدیر استان دیدار کردند.
 
در این دیدار، سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در همه عرصه‌ها خوش درخشیدند، اظهار کرد: اگر در جنگ ترکیبی و جنگ شناختی با تمام هجمه‌های سنگین دشمن، دستاوردی داریم به دلیل زحمات اصحاب رسانه است.
 
وی افزود: پایه تمام جنگ‌های شناختی دشمن، رسانه و اصحاب رسانه است و تلاش می‌کند با اعمال تغییراتی در راستای هویت‌زدایی و هویت‌سازی مردم با ابزار رسانه، به اهداف خود دست یابد، اما غافل از اینکه اصحاب رسانه در تمام عرصه‌ها با بصیرت عمل می‌کنند.
 
فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به نحوه عملکرد دشمن در جنگ ترکیبی تصریح کرد: امروز همه مستحضریم که دشمن در گام بعدی از حجاب ستیزی و امنیت گریزی وارد مرحله جدیدی به نام آنارشیسم در سیاست رسیده است و این هجمه‌ها به دلیل اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
 
زارع کمالی ادامه داد: این جنگ بر سر اقتدار کشور است، زیرا دشمن صراحتا اعلام کرد که اگر ایران با همین اقتدار ادامه دهد و پیش رود، کمتر از ۱۰ سال دیگر باید دموکراسی غرب را در زباله‌دانی تاریخ جستجو کرد.
 
وی با تاکید براینکه تمام هجمه‌ها علیه کشور و نظام، بانوان و حجاب آن‌ها و سپاه پاسداران به دلیل اقتدار کشور است، عنوان کرد: دشمن برنامه‌ریزی‌های بسیاری برای ایجاد آشوب در کشور با استفاده از داستان‌سرایی و تحریک افکار و احساسات عمومی انجام داده بود، اما به لطف خدا، رهنمود‌های مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت مردم، نقشه‌های دشمن نقش برآب شد.
 
فرمانده سپاه الغدیر ادامه داد: هویت در کنار دین‌داری، همبستگی اجتماعی مردم با مرکزیت ولایت فقیه کلید این پیروزی است؛ این شکست برای دشمن بسیار سنگین بود به همین دلیل برای جبران آن به هر دری می‌زند.
 
وی با بیان اینکه دشمن از تمام امکانات خود برای شکستن اقتدار کشور استفاده کرده بود، گفت: تصور دشمن از ایران یک انقلاب ضعیف شده بود و لحظه‌ای تصور نمی‌کرد با تمام این امکانات و هجمه‌هایی که به جمهوری اسلامی ایران وارد کرده بود، کشور و ملت ایران بتواند این موضوع را مدیریت کند.
 
زارع کمالی با اشاره به توهین پارلمان اروپا نسبت به سپاه پاسداران بیان کرد: بر اثر فشار آمریکای تروریست و رژیم کودک‌کش صهیونیست، پارلمان اروپا تصمیمی گرفت که نتیجه حماقت آن‌ها را نشان می‌دهد.
 
وی افزود: این اقدام نشان می‌دهد که تصور غربی‌ها نسبت به ایران بسیار محدود است، زیرا سپاه برآمده از مردم، برای مردم و در کنار مردم است.
 
فرمانده سپاه الغدیر ادامه داد: سپاه از خود مردم و از انقلاب اسلامی جوشیده است و به طور قطع اینگونه تحریم‌ها و برچسب‌ها نه تنها از علاقه مردم نسبت به این نهاد مردمی نمی‌کاهد بلکه باعث افزایش اعتماد مردم به سپاه می‌شود.
 
زارع کمالی با بیان اینکه اقدام غربی‌ها بیانگر این است که سپاه پاسداران در مسیر درست حرکت می‌کند، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که دشمن از سپاه تعریف نمی‌کند، زیرا نشان می‌دهد که ما راه را درست می‌رویم و باید بگذاریم دشمن از عصبانیت بمیرد.
 
وی افزود: تا زمانی که مردم در کنار سپاه پاسدارن حضور داشته باشند، با کمک یکدیگر و با هم‌افزایی می‌توانیم مشکلات را حل کنیم؛ باید بدانیم که ما به ملت ایران مدیون هستیم، این مردم در تمام عرصه‌ها آگاهانه حضور یافتند و این حمایت و پشتیبانی مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده است.
 
زارع کمالی با تاکید بر ظلم‌ستیزی سپاه پاسداران و بسیج تصریح کرد: استکبار باید بداند که تا زمانیکه ظالم و ظلم وجود دارد سپاه پاسداران و بسیج در کنار مردم علیه این خشونت ظلم می‌ایستد و نمی‌گذارد استکبار حتی یک شب خواب راحت داشته باشد.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان افزود: سپاه پاسدارن این لباس سبز رنگ را نه برای آرامش، بلکه برای تقدیم جان خود به مردم پوشیده است؛ ما باید این انقلاب را حفظ کنیم و این بار سنگین را به درستی به دست نسل آینده برسانیم و بدانیم تا زمانیکه مردم و مسئولان در کنار یکدیگر باشند دشمن نمی‌تواند به اهداف خود برسد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار