رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان:

مردم و سپاه دو رکن جدا نشدنی در جمهوری اسلامی هستند

حجت‌الاسلام عادلی با اشاره به محبوبیت سپاه در بین مردم گفت: تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه در واقع تحریم مردم است زیرا مردم و سپاه دو رکن جدا نشدنی در جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۶۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ - 24January 2023

مردم و سپاه دو رکن جدا نشدنی در جمهوری اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «ولی عادلی» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان امروز در دیدار با جمعی از طلاب، اساتید و مدیران حوزه علمیه استان گیلان در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور سپاه در تمامی طیف‌ها و محبوبیت بین مردم اظهار داشت: تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه در واقع تحریم مردم است، زیرا مردم و سپاه دو رکن جدا نشدنی در جمهوری اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام عادلی با اشاره به تداوم دشمنی کشور‌های اروپایی با جمهوری اسلامی ایران افزود: این اقدام اروپا در راستای تداوم دشمنی غرب با جمهوری اسلامی و پیشرفت‌های روز افزون ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان به نقش رژیم صهیونیستی در معرفی سپاه به عنوان سازمان تروریستی اشاره و بیان کرد: اروپا با طناب پوسیده رژیم صهیونیستی به چاه رفته و اقدام به تحریم نهاد انقلابی سپاه پاسداران کرده است.

وی با بیان اینکه تحریم نهاد‌های انقلابی هیچ تاثیری بر عملکرد آنان ندارد، افزود: سپاه در بسیاری از صحنه‌ها، توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و منجر به وحدت در بین آحاد جامعه شده است و استکبار بداند این‌گونه تحریم‌ها علیه نهاد‌های انقلابی هیچ‌گونه تاثیری بر عملکرد آنان ندارد.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم خنثی‌سازی برنامه غربی‌ها در ایجاد فضای دو قطبی در جمهوری اسلامی گفت: ایجاد فضای دو قطبی در بین مسئولان سیاسی، تشدید فشار معیشتی و تحت تاثیر قرار دادن جامعه، هم‌افزایی با رژیم صهیونیستی و هزینه‌سازی برای دولت انقلابی از جمله اهداف دشمن از تحریم سپاه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار