مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان خبر داد؛

ساخت مستند فاخر تلویزیونی برای ۴ شهید شاخص گیلان

«باقرزاده» با اشاره به ساخت چهار مستند فاخر تلویزیونی برای چهار شهید شاخص گیلان گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های صداوسیمای مرکز گیلان است.
کد خبر: ۵۶۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ - 24January 2023

ساخت مستند فاخر تلویزیونی برای ۴ شهید شاخص گیلانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمدباقر باقرزاده» مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان امروز در نشست هم‌اندیشی ساخت چهار مستند فاخر تلویزیونی برای چهار شهید شاخص گیلان اظهار داشت: ساخت چهار مستند فاخر برای چهار شهید شاخص گیلان با استفاده از قالب‌های مختلف برنامه‌سازی در رادیو، تلویزیون و فضای مجازی به ویژه آثار نمایشی و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های صداوسیمای مرکز گیلان است که تاکنون در این زمینه کار‌های شایسته‌ای تولید و ارائه شده و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

باقرزاده ضمن محکومیت اقدام اخیر پارلمان اروپا برای تروریستی جلوه دادن سپاه، این کار نابخردانه را ناشی از استیصال دشمنان ایران دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران، بزرگترین سازمان ضدتروریستی در جهان است که با بزرگترین تروریست‌ها از جمله داعش و منافقان کوردل مبارزه کرده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچگاه خدمات بزرگ سپاه در عرصه‌های گوناگون دفاعی، اقتصادی، فرهنگی، عمرانی، حوادث غیرمترقبه، مقابله با کرونا و ده‌ها حوزه دیگر خدمت رسانی را فراموش نخواهد کرد.

در این نشست به پاس زحمات و خدمات سپاه قدس گیلان از سردار محمد عبدالله‌پور تجلیل شد.

مستند چهار شهید شاخص گیلان قرار است با موضوع زندگی و مجاهدت‌های شهیدان ابوالحسن کریمی، محمود قلی‌پور، تقی سرپناه و بهرام گل‌آور، تولید و پخش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار