بیانیه دفتر حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان تاکستان در پی اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه؛

سپاه پاسداران همچون اقیانوسی بی‌کرانی است که آتش در دل اهریمنان انداخته است

دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان ضمن محکومیت اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا، سپاه پاسداران را رکن مطمئن ملت ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۵۶۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ - 25January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان در محکومیت اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا، بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سپاه پاسداران برای ملت بزرگ ایران رکن مطمئنی است که در مقابل داعش که دست پرورده استکبار جهانی بود، به خوبی وارد عمل شد و امنیت و آرامش را به منطقه بازگرداند.

فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران اسطوره‌های با ایمان و مقاوم انقلاب اسلامی هستند که در دفاع از کشور در برابر دشمنان قسم خورده نظام، از هیچ تلاشی مضایقه نکردند و همواره پرچم پر افتخار ایران را بر قله‌های موفقیت و استقامت به اهتزار درآورده اند.

سپاه پاسداران همچون اقیانوسی بیکرانی است که آتش در دل اهریمنان انداخته اند و اجازه دست اندازی به سرزمین ایران اسلامی را به هیچ متجاوزی نمی‌دهند. اتحادیه اروپا و همقطارانش به خصوص آمریکا مستکبر و رژیم نامشروع صهیونیستی اسرائیل و انگلیس خبیث با تبلیغات بین المللی در جهت اسلام هراسی و ایران هراسی، چهره اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی را ترویج می‌دهند که نمایشگاهی از خون و جنایت در افغانستان، یمن، سوریه، فلسطین، عراق و سایر بلاد اسلامی راه انداخته اند. اینان همان جلادانی هستند که داغ فراغ پدر و مادر در دل میلیون‌ها کودک یتیم در جای جای دنیا کاشته اند.

جوانان باغیرت و سبز پوش پاسدار در دفاع از حرم آل الله و اهل بیت (ع) و در حمایت از کودکان و زنان بی دفاع منطقه به حمایت بر می‌خیزند و سینه سپر می‌کنند و شهید می‌شوند. کشور‌های عضو اتحادیه اروپا خوب می‌دانند پس از سرخوردگی و استیصال از اغتشاشات و وقایع اخیر کشورمان سیلی محکمی از سوی ملت ایران و همرزمان شهید والامقام سردار «قاسم سلیمانی» خورده اند و ناامیدی از یارگیری داخلی، رو به این اقدامات کذایی آورده اند.

دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان ضمن محکومیت اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا، سپاه پاسداران را رکن مطمئن ملت ایران اسلامی می‌داند و برای همه آنان از خداوند متعال آرزوی موفقیت در همه عرصه‌ها خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها