فرمانده سپاه کربلا:

رفع مشکلات مردم مورد توجه مسئولین باشد

سردار «مسلمی» گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۶۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵ - 25January 2023

رفع مشکلات مردم مورد توجه مسئولین باشدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا شب چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان در آمل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و شهیدان حماسه آمل اظهار داشت: در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی فتنه‌ها و حماسه‌های بسیار زیادی از جمله حماسه ششم بهمن آمل خلق شده است.

وی به نقش رهبر معظم انقلاب و مردم در از بین بردن فتنه‌ها اشاره و اضافه کرد: دشمن نیز تلاش می‌کند مردم را نسبت به انقلاب ناامید کند و ما مسئولان باید نسبت به امیدوارسازی مردم تلاش کنیم.

وی با تاکید براین که مسئولان وظیفه رسیدگی به امور مردم را دارند، جزیره‌ای عمل کردن و توجه به منافع تشکیلات سبب نارضایتی مردم دانست و بیان کرد: هر کس باید در جایگاه خود برای رضایت مردم تلاش و برای آن‌ها کار کند.

سردار مسلمی تصریح کرد: یکی از مسائلی که امروز استان را رنج می‌دهد این است که به هر دلیلی تلاش می‌شود تا سرمایه گذار را از استان فراروی دهیم و سبب شده تا از ساحل، دریا و جنگل استفاده‌ای نشود.

فرمانده سپاه کربلا به حماسه ششم بهمن اشاره کرد و اذعان داشت: مردم در این حماسه با دست خالی پای کار بودند و در فتنه چهار ماه پیش آموختیم که مردم از ما کار می‌خواهند و در شبانه روز باید جهادی کار کنیم.

وی با عنوان اینکه مردم در استان ناراحت هستند، زیرا در هر فصلی اعم از کشاورزی، برنج، باغداری و دام و ... دارای مشکلاتی هستیم، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها