استاندار زنجان:

جوانان با آگاهی و عقلانیت با چالش‌های ذهنی خود مواجه شوند

«افشارچی» گفت: باید به جوانان پاسخ‌های مقتضی و قانع کننده ارائه دهیم تا جوانان با آگاهی و عقلانیت با چالش‌های ذهنی خود مواجه شوند و مسیر درست را انتخاب کنند.
کد خبر: ۵۶۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰ - 25January 2023

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، «محسن افشارچی» امروز در پنجمین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان، اظهار داشت: باید در مورد همه شبهات ایجاد شده از سوی دشمنان و مخالفان اسلام در جامعه با مردم به ویژه جوانان صحبت کنیم.

استاندار زنجان تصریح کرد: باید گفت‌و‌گو شود تا مسائل مختلفی مانند آزادی و ارتباط آن با حجاب مطرح شود، اما متاسفانه مدت‌هاست که این مسائل را فراموش کرده‌ایم.

وی گفت: گاهی باید در پاسخ سؤالات مختلف به ویژه سؤالات جوانان، پاسخ‌های قانع کننده و مطابق با شرایط روز داشته باشیم چون پاسخ بسیاری از سؤالات مطرح در ذهن جوانان مربوط به بیش از ۵۰ سال پیش است.

افشارچی گفت: باید با توجه به نوع سؤالات و سطح آنها، پاسخ‌های مقتضی و قانع کننده ارائه دهیم تا جوانان با آگاهی و عقلانیت با چالش های ذهنی خود مواجه شوند و مسیر درست را انتخاب کنند.

استاندار زنجان به شبهات و مسائل مختلفی که در جامعه جریان دارد هم اشاره کرد و افزود: باید ذیل نقشه مهندسی فرهنگی، تولید محتوا صورت گیرد و جزوه هایی در راستای تنویر افکار عمومی در راستای رفع شبهات، تهیه و منتشر شود.

وی گفت: مسائلی مانند حجاب در حوزه فردی و در چهارچوب خانه افراد، یک مساله شخصی است اما در سطح اجتماع دیگر شخصی نیست و نباید به شکلی باشد که به عنوان هنجارشکنی تلقی شود بلکه باید بر اساس قوانین اسلامی و موازین شرعی رعایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار