سردار رادان:

روحیه انقلابی خانواده شهدا الگوی جامعه است

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: روحیه انقلابی خانواده معظم شهدا برای ما درس است و خدا را شاکر هستیم که پدر و مادر و همچنین خانواده شهیدان با نفس مسیحایی خود چراغ راه کارکنان فراجا هستند.
کد خبر: ۵۶۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸ - 26January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر روز گذشته با حضور در منزل شهید مرزبانی «معین قدمیاری» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار رادان در این دیدار اظهار داشت: روحیه انقلابی خانواده معظم شهدا برای ما درس است و خدا را شاکر هستیم که پدر و مادر و همچنین خانواده شهیدان با نفس مسیحایی خود چراغ راه کارکنان فراجا هستند.

وی افزود: افتخار می‌کنیم خدمت شما عزیزان رسیده‌ایم و خدمت به خانواده شهدا را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانیم.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تلاش بر این است به سمت پلیس هوشمند پیش برویم و بنا بر ضرورت، متناسب در موضوعات مختلف با نگاه هوشمندانه و حضور مردم‌مدار و مقتدرانه و با رأفت اسلامی خدمتگزار مردم باشیم.

پدر شهید معین قدمیاری نیز در این دیدار ابراز داشت: برای ما مایه افتخار است که فرزندمان در راه اسلام و دفاع از آرمان عاشورا به تکلیف و وظیفه خود عمل کرده و در این راه به شهادت رسیده است.

وی ادامه داد: روزی که فرزندم لباس خدمت مقدس مرزبانی به تن کرد به او و دوستش توصیه کردم که یکی از شما دو نفر باید مایه افتخار و عزت این محله و شهر مشهد بشوید که خوشبختانه این توفیق نصیب پسرم شد.

قدمیاری خاطرنشان کرد: حجاب و پوشش اسلامی که بانوان جامعه اسلامی و ناموس ما دارند را مدیون شما سربازان ولایت  و خون شهدا هستیم و لذا باید قدرشناس پلیس خدمتگزار در جامعه باشیم.

«معین قدمیاری» از کارکنان وظیفه مرزبانی جمعی هنگ مرزی زابل در شانزدهم آذر در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار