فرمانده فراجا:

استمرار جریان شهادت تداوم‌بخش حرکت انقلاب اسلامی است

سردار رادان گفت: تمام داشته‌های ما مرهون خون شهدا و فداکاری رزمندگان اسلام است و ما تا ابد مدیون رشادت و جانبازی آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۵۶۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ - 25January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده فراجا شب گذشته با سفر به شهرستان نیشابور از چند طرح درمانی و خدماتی ویژه فراجا در این شهرستان بازدید کرد.

سردار رادان در بدو ورود به نیشابور با حضور در گلزار شهدای بهشت فضل شهرستان نیشابور با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی با زیارت مزار مطهر شهید سردار احمدرضا رحمتی همرزم و فرمانده خود در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تمام داشته‌های ما مرهون خون شهدا و فداکاری رزمندگان اسلام است و ما تا ابد مدیون رشادت و جانبازی این عزیزان هستیم.

فرمانده فراجا در ادامه ضمن بازدید از کلینیک امام سجاد علیه السلام فرماندهی انتظامی نیشابور و نیز مرکز آموزش شهید مطهری ویژه کارکنان وظیفه، گفت: برای حل مشکلات و کمبودهای ساختاری فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور ابتدا باید مشکلات زیرساختی حل شود؛ بر همین اساس بنا داریم با کمک مدیریت اداری شهرستان نیشابور، با تغییر کاربری برخی زمین‌های مازاد متعلق به فراجا، برای حل کمبودهای زیرساختی اقدام کنیم.

سردار رادان ادامه داد: با توجه به ظرفیت و جایگاه شهرستان نیشابور، این توانمندی وجود دارد که مرکز آموزش سربازی شهید مطهری این شهرستان، با فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم، به یک مرکز آموزش درجه‌داری نیروی کادر با ظرفیت چندین گردان تبدیل شود.

فرمانده فراجا یادآور شد: فراجا آمادگی خود را برای انجام این نیاز اساسی شهرستان بزرگ نیشابور، با کمک شورای تأمین و نیز مدیریت این شهرستان اعلام می‌کند تا با اقدامات و حمایت‌های مالی و معنوی این مهم محقق شود.

تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان فراجا در شهرستان نیشابور در راه حفظ امنیت و آرامش مردم به فیض شهادت نائل آمده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار