پیام فرمانده سپاه کربلا به مناسبت سالروز حماسه ششم بهمن آمل؛

حماسه اسلامی ششم بهمن آمل اوج بصیرت و ولایتمداری بود

سردار «مسلمی» به مناسبت سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن آمل پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۶۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ - 26January 2023

حماسه ششم بهمن آمل اوج بصیرت و ولایتمداری بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا به مناسبت سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن آمل پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه مردمی و تاریخی ششم بهمن آمل نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است، که مردم ولایت مدار و با بصیرت شهر عالم پرور آمل طومار ضدانقلاب را در هم پیچیدند و باعث تقویت نهال نوپای انقلاب اسلامی ایران شدند.

مردم غیور آمل با هزاران سنگر پا به رکاب انقلاب و نظام اسلامی و نیز با دشمن شناسی و حضور به هنگام خود در برابر توطئه‌ها و فتنه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی و اذناب خود فروخته آنان در داخل، ایستادند و از ارزش‌های اسلام، انقلاب و ولایت فقیه، دفاعی جانانه کردند و پوزه منافقان و دشمنان قسم خورده انقلاب را به خاک مالیدند.

آنقدر این حرکت مردمی در دفاع از انقلاب با اهمیت بود که در وصیت نامه الهی سیاسی معمار کبیر انقلاب اسلامی به حماسه تاریخی ششم بهمن آمل اشاره شده است و ازهمین رو این حماسه تاریخی، برگ زرین استان لاله خیز و شهید پرور مازندران به شمار می‌رود.

یقیناً ضروری و مهم است که می‌بایست حماسه آفرینی و ایثارگری مردان و زنان شهر هزار سنگر در روز ششم بهمن مال سال ۶۰ و ابعاد آن حماسه عظیم که اوج رشادت، بصیرت و ولایتمداری بود، را با جهاد تبیین برای مردم روشن کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد بزرگداشت حماسه مقاومت مردم آمل، یاد و خاطره شهدای والامقام این حماسه بزرگ را گرامی داشته و تاکید می‌کنم برای زنده نگهداشتن یوم الله ششم بهمن آمل باید ابعاد حماسه ماندگار آن را به نسل‌های آینده ساز انقلاب منتقل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار