جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

جوانان با الگوپذیری از شهدا دشمنان را ناامید کرده‌اند

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت گفت: جوانان باید با تکیه بر آرمان‌های اسلامی ایرانی و الگوپذیری از شهدای والامقام، بتوانند کشور را از تفرقه‌پراکنی دشمنان حفظ کنند.
کد خبر: ۵۶۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹ - 26January 2023

جوانان با الگوپذیری از شهدا دشمنان را ناامید کرده‌اندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره جوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی نیروی زمینی ارتش و در سالن همایش‌های مرکز آموزش پشتیبانی شهید امانی این نیرو برگزار شد، با تاکید بر اهمیت زندگی با محوریت تدبر و تعقل گفت: باید اساس زندگی خود را بر اساس توجه ویژه به تعقل‌پذیری بنا کرد و این موضوع، ناظر بر همه مسائل و تصمیم‌گیری‌ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه خواستن، توانستن است، اظهار داشت: جوانان باید با تکیه بر آرمان‌های اسلامی ایرانی و الگوپذیری از شهدای والامقام، بتوانند کشور را از تفرقه‌پراکنی دشمنان حفظ کنند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به روایتی از امام علی (ع) که قیمت هر انسان را به اندازه همت و عقل دانستند، خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهید شیرودی، شهید دوران و دیگران به این اصل در زندگی خود به خوبی عمل کردند و امروز نیز شما جوانان باید در محیط خدمتی و زندگی پیش روی خود، تعقل و تدبر کافی را داشته باشید.

انتهای پیام/۹۳۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار