فرمانده دفاع مقدس:

ظهور انقلاب اسلامی تنزل آمریکا را رقم زده است

سردار احمدی گفت: تنزل آمریکا به عنوان ابرقدرت دنیا به واسطه ظهور عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی ایران رقم خورده است.
کد خبر: ۵۶۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ - 28January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» از فرماندهان خراسانی دفاع مقدس در نشست بصیرتی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی که شب گذشته با حضور قشرهای مختلف مردم رشتخوار در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهارداشت: امروز کارشناسان مطرح آمریکایی عنوان می‌کنند، که تنزل آمریکا به عنوان ابرقدرت دنیا به‌واسطه ظهور عظمت و بزرگی جمهوری اسلامی ایران امروز رقم خورده است.

وی در ادامه با اشاره به شهادت سردار دلها و تشییع پیکر پاک سیدالشهدای مقاومت به عنوان بزرگترین تشییع پیکر تاریخ دنیا اظهار داشت: در هزار سال گذشته ایران و شیعه به این بزرگی و قامت نرسیده است، و این لطفی است که خداوند متعال نصیب ما و ایران اسلامی کرده و لذا باید قدردان آن باشیم.

احمدی تصریح کرد: امروز محبوبیت و رسوخ انقلاب اسلامی در دلهای جهانیان به عینه دیده می‌شود و این قطعاً به واسطه قدرت تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب بوده است.

این فرمانده دفاع مقدس در ادامه با اشاره به خیانت برخی از سلبریتی‌ها با بازی در زمین دشمنان، یادآور شد: برخی از افراد تحت عنوان سلبریتی به واسطه این مردم، نظام و انقلاب به موفقیت و محبوبیت رسیده‌اند، حالا دست در دست کفار و دشمنان نظام و انقلاب گذاشتند.

وی گفت: متأسفانه اکثر ما امروز چهره‌های مشهور جهانی بازیکنان فوتبالیست و عرصه‌های هنری را به خوبی می‌شناسیم، اما با دانشمندان کشورمان کمتر آشنا هستیم که این نیازمند توجه پیگیری و شناخت بیشتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار