فرمانده دفاع مقدس:

جهاد تبیین بسترساز شکل‌گیری نظم نوین جهانی است

سردار «احمدی» گفت: گذر از پیچ تاریخی و تشکیل نظم نوین جهانی مستلزم جهاد تبیین است؛ بر همین اساس باید در این پیچ تاریخی مسلط شویم که اگر نتوانیم حوادث را درست تحلیل و تبیین کنیم ممکن است با کوچک‌ترین تلنگری مانند تردیدکنندگان در گذشته باشیم.
کد خبر: ۵۶۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ - 26January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» از فرماندهان خراسانی دفاع مقدس در همایش بصیرتی و جشنواره مالک اشتر بسیج تربت حیدریه که در سالن دانشگاه این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: امام خمینی (ره) در عمل این حقیقت را اثبات کرد که برای انسان کامل شدن می‌توان تا لب مرز عصمت که مرز ممنوعه معصوم است خود را تربیت کرد.

فرمانده پیشین سپاه امام رضا (ع) یادآور شد: امام خمینی (ره) افسانه نیست و بلکه به‌عنوان یک حقیقت در زندگی ما جاری است، ایشان به ما فهماند با گسستن بندهای اسارت و پنجه در پنجه سلطه‌گران انداختن می‌توان قوی شد.

احمدی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه افتخارم این است که بسیجی‌ام و از خداوند می‌خواهم با بسیجیانم محشورم گرداند، گفت؛ باید در ادامه آن محبت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تلاش کنیم که امام برای ما امام باشد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند که بسیجی بمانید و به آن افتخار کنید یعنی همان سرباز امام روح الله در دفاع مقدس باشید.

فرمانده پیشین سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: در مقطعی از دوران دفاع مقدس در ۱۲ کیلومتری بصره عراق مستقر بودیم، در آن شرایط آرزو می‌کردیم ای کاش موشکی می‌داشتیم تا این ۱۲ کیلومتر را راهبری کنیم اما جمهوری اسلامی امروز به نقطه‌ای رسیده که موشک‌ با برد ۲ هزار و پانصد کیلومتر نقطه زن را تولید می‌کند.

احمدی یادآورشد: در حال حاضر در یک پیچ تاریخی بزرگ قرار داریم که نظم نوین جهانی در حال شکل گرفتن از سمت شرق است و باید به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مراقبت کنیم در این پیچ تاریخی در کجا قرار گرفتیم.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: گذر از پیچ تاریخی و تشکیل نظم نوین جهانی مستلزم جهاد تبیین است؛ بر همین اساس باید در این پیچ تاریخی مسلط شویم که اگر نتوانیم حوادث را درست تحلیل و تبیین کنیم ممکن است با کوچک‌ترین تلنگری مانند تردیدکنندگان در گذشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار