فرمانده پیشین سپاه امام رضا (ع):

اگر جهاد تبیین به موقع انجام نشود اسلام به خطر خواهد افتاد

سردار احمدی گفت:افرادی که در جامعه تاثیرگذار هستند و رسالت جهاد تبیین بردوش آنان است، اگر به موقع عمل نکنند جای حق و باطل عوض شده و اسلام به خطر خواهد افتاد.
کد خبر: ۵۶۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴ - 22January 2023

اگر جهاد تبیین به موقع انجام نشود اسلام به خطر خواهد افتادبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی»، فرمانده پیشین سپاه امام رضا (ع) در همایش جهاد تبیین در مسجد قائم آل محمد(عج) شهرستان صالح‌آباد طی سخنانی اظهار داشت: افرادی که در جامعه تاثیرگذار هستند و رسالت جهاد تبیین بردوش آنان است، اگر به موقع عمل نکنند جای حق و باطل عوض شده و اسلام به خطر خواهد افتاد.

فرمانده پیشین سپاه امام رضا(ع) در ادامه تأکید کرد: دشمن در ماه‌های گذشته تمامی تلاش خود را به کار گرفت تا با یک جنگ تمام‌ عیار ترکیبی در زمینه‌های رسانه‌ای، قومی، مذهبی، سیاسی و سایر موارد خدشه‌ای به این نظام و انقلاب وارد کند اما مردم بصیر و آگاه ایران با توطئه دشمن همراهی نکرده و این نقشه‌های شوم برای دشمن ثمری نداشت.

سردار احمدی در ادامه با اشاره به شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» گفت: ایشان دستاورد‌های بزرگی را برای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت به ارمغان آورد و انسجام و همدلی را درجبهه مقاومت تقویت کرد. ولایتمداری و ولایت پذیری، بزرگترین درس مکتب حاج قاسم است. او درتمامی مراحل زندگی بابرکت خود مطیع محض رهبری و مجاهد واقعی فی‌سبیل‌الله و یک سرباز به معنای واقعی کلمه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار