فرمانده دفاع مقدس:

شهادت سردار سلیمانی ضامن پویایی انقلاب اسلامی شد

سردار «احمدی» گفت: در شرایطی که در کشور عده‌ای وانمود می‌کردند انقلاب اسلامی پایان یافته و دیگر زنده و پویا نیست، شهادت سردار سلیمانی پویایی و سرزندگی این انقلاب را به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۴۹۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹ - 03January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» از فرماندهان دفاع مقدس امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در گناباد برگزار شد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: در شرایطی که در کشور عده‌ای وانمود می‌کردند انقلاب اسلامی پایان یافته و دیگر زنده و پویا نیست شهادت سردار سلیمانی پویایی و سرزندگی این انقلاب را به رخ جهانیان کشید.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: شهادت شهید سلیمانی چشمان غبار گرفته ما را غبارروبی کرد.

وی گفت: شهید سلیمانی با برخورداری از روحیه ولایتمداری خود را همواره سرباز گوش به فرمان ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانست.

این پیشکسوت دفاع مقدس افزود: شهید سلیمانی خود را شاگرد مراجع عظام تقلید می‌دانست لذا باید با تأسی به این شهید والامقام، تبعیت از ولایت فقیه و ارتقای سطح بصیرت و آگاهی در برابر ترفندهای دشمنان ثابت قدم بایستیم.

احمدی خاطرنشان کرد: دشمنان و ایادی سرسپرده آنها از ۱۵ سال قبل از فتنه ۱۳۸۸ برای این فتنه برنامه‌ریزی کرده بودند و در این فتنه انقلاب اسلامی را تا لبه پرتگاه پیش بردند ولی با درایت و حضور گسترده مردم در صحنه طی حماسه نهم دی این ترفند دشمنان نقش بر آب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار