فرمانده دفاع مقدس:

دولت شهید رجایی، ماندگار و الهام‌بخش شد

سردار «احمدی» گفت: اخلاص، مردم‌داری، خدمت بی‌منت و کسب رضایت الهی از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود و لذا دولتی که شهید رجایی تشکیل داد دولتی ماندگار، الگو و الهام‌بخش شد.
کد خبر: ۵۴۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴ - 27August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته دولت یادواره ۳۵ شهید کارمند شهرستان سبزوار با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» از فرماندهان دفاع مقدس، «حسین ابراهیمی کردیانی» معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، مسئولان لشکری و کشوری، خانواده‌ شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در جوار گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

سردار احمدی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: اخلاص، مردم‌داری، خدمت بی‌منت و کسب رضایت الهی از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود و لذا دولتی که شهید رجایی تشکیل داد دولتی ماندگار، الگو و الهام‌بخش شد.

وی در ادامه گفت: مسئولان کشور در مسیر خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات، باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند.

این فرمانده دفاع مقدس نقش‌آفرینی آحاد جامعه را در عرصه جهاد تبیین برای اعتلای بیش‌ازپیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری دانست.

ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه

در ادامه ابراهیمی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا ابراز داشت: از دستاوردهای انقلاب اسلامی، پرورش انسان‌هایی توسط امام خمینی (ره) بود که در مقابل دشمنان از هستی خود گذشتند.

وی افزود: به برکت جان‌فشانی‌های شهدا و فداکاری ایثارگران امروز ملت ما با گام‌های مستحکم و استوار در برابر زیاده‌خواهی‌های ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند و عزت شهدا جاودانگی انقلاب اسلامی را به‌همراه داشت.

وی از شهدا و جانبازان به‌عنوان وارثان انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: شهدا شمع‌ روشنی‌بخش تمام دوران هستند که با انوار ارزشمند و هدایت‌گران خود مسیر الی الله را برای همه ما روشن کردند، این روشنایی به‌واسطه حرکت آن‌ها در مسیر تعالیم و آموزه‌های دینی بود.

براساس این گزارش ۹۵۳ شهید، سه هزار و ۱۶۵ جانباز و ۲۶۵ آزاده سند افتخار غیور مردانی است که از شهرستان‌های سبزوار و ششتمد برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان‌فشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار