شهادت نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در قدس اشغالی

منابع فلسطینی شامگاه جمعه از شهادت یک نوجوان فلسطینی که چند روز پیش در منطقه سلوان در قدس اشغالی هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود، خبر دادند.
کد خبر: ۵۶۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ - 28January 2023

شهادت نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در قدس اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی شامگاه جمعه از شهادت یک نوجوان فلسطینی ساکن منطقه سلوان در قدس اشغالی که چند روز پیش در تیراندازی نظامیان صهیونیست مجروح شده بود، خبر دادند.

«ودیع ابو رموز» نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی که چند روز پیش در جریان درگیری‌ها با نظامیان صهیونیست در سلوان در قدس اشغالی از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، براثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

منطقه سلوان در قدس اشغالی به منظور اعلام مخالفت با سیاست‌های دشمن صهیونیستی تقریباً به صورت روزمره شاهد درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است. نظامیان صهیونیست برای سرکوب جوانان فلسطینی، در این درگیری‌ها از گلوله جنگی و گاز اشک آور استفاده می‌کنند.

خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که ابو رموز روز چهارشنبه گذشته به همراه یک جوان فلسطینی دیگر در جریان درگیری‌ها در منطقه سلوان واقع در جنوب مسجدالاقصی مجروح شده بود.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی از زخمی شدن ۵ فلسطینی درپی تیراندازی نظامیان صهیونیست در نزدیکی ورودی منطقه بیتا واقع در جنوب نابلس پس از عملیات شهادت طلبانه قدس که به هلاکت ۷ صهیونیست و زخمی شدن شمار دیگر منجر گردید، خبر دادند.

«احمد جبریل» مسئول مرکز امداد و نجات هلال احمر در نابلس گفت که یکی از فلسطینی‌ها از ناحیه شکم دو گلوله خورده و به بیمارستان منتقل گردید و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی همچنین افزود که ۴ زخمی دیگر هم که از ناحیه پا زخمی شده بودند جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

خبرگزاری فلسطینی وفا به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که یک خودروی صهیونیست به سمت جوانان فلسطینی در ورودی منطقه بیتا تیراندازی کرد که به زخمی شدن آن‌ها منجر گردید.

وفا همچنین از وقوع درگیری با نظامیان صهیونیست در ورودی منطقه بیتا درپی زخمی شدن جوانان فلسطینی خبر داد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار