در ایام اربعین؛

استان مرکزی بیمارستان صحرایی در مرز مهران برپا می‌کند

استاندار مرکزی از راه اندازی یک بیمارستان صحرایی با کادر مجهز در مسیر ایلام - مهران در ایام اربعین خبرداد.
کد خبر: ۵۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ - 07November 2015

استان مرکزی بیمارستان صحرایی در مرز مهران برپا می‌کند

به گزارش گروه استانهای دفاع پرس، «محمود زمانی قمی»  در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به درپیش بودن ایام اربعین و عزیمت زائران حسینی به عراق گفت: استان مرکزی درایام اربعین یک بیمارستان صحرایی با کادر مجهز در مرز مهران راه اندازی میکند.

استاندار مرکزی به همراهی و مشارکت مسئولان و دستگاههای اجرایی این استان در امر خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم در حوزه خدمات شهری نیز در این ایام با مسئولان استان ایلام همکاری کنیم.

زمانی قمی همچنین خواستار مکان نمایی برای دستگاههای خدماتی استان مرکزی برای ارائه خدمات به زوار در مرز مهران شد و افزود: عضویت استانداری مرکزی در ستاد اربعین موجب خدمات رسانی بهتر و بیشتر به زوار اربعین میشود.

هیاتی متشکل از مسئولان استان مرکزی به ریاست محمود زمانی قمی استاندار به منظور مشارکت در زمینه پذیرایی و خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز مهران، دیدار با استاندار ایلام و بازدید از شهر و پایانه مرزی مهران به ایلام سفر کرده است.

در سفر این هیئت در خصوص مشارکت استان مرکزی در زمینه احداث بیمارستان صحرایی، پارکینگ و اختصاص یکسری ماشینهای سنگین مخصوص حمل زباله و عملیات آتش نشانی، جرثقیل و تانکر آب در ایام اربعین و در شهرستان مهران میان مسئولان دو استان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار