فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

نقش خطیر مشاوران جوان در نشان دادن نقشه راه به مسئولان/ دعوا بر سر اقتدار جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: مشاوران جوان در پست بسیار حساسی قرار دارند و می‌توانند به خوبی مسیر، نقشه راه و نظام مسائل و راهکارها را به مسئولان مربوطه نشان دهند.
کد خبر: ۵۶۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲ - 28January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امروز در دیدار جمعی از مشاوران جوان استاندار در محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تروریست دانستن سپاه، این اقدام خبیثانه را نشانه بازیچه بودن پارلمان اروپا در دست استکبار و رژیم صهیونیستی و در نتیجه قرار داشتن سپاه پاسداران در مسیر درست دانست.

وی با بیان اینکه دشمن با اقدامات خود اسلام و مولفه‌های اقتدار نظام اسلامی را هدف قرار داده است، افزود: دشمن، مردم را نسبت به بازخورد اتفاقات و توطئه‌های خود محک می‌زند، اما ملت ما ملتی بصیر، آگاه و ولایتمدار هستند که همیشه در صحنه حضور دارند و نشان داده‌اند بر سر اصول و ارزش‌های خود کوتاه نمی‌آیند و این همبستگی اجتماعی مردم ذیل دینداری، اقتدار جمهوری اسلامی را رقم زده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: دشمن وقتی می‌بیند که هر جایی ورود پیدا کرده از جمله هشت سال دفاع مقدس، جنگ در عراق، سوریه، یمن و لبنان با نیرو‌های سازمان یافته متدین یا سپاه پاسداران مواجه شده و نتوانسته به هدف خود برسد باید هم عصبانی باشد و ما افتخار می‌کنیم مسیر‌های درستی انتخاب کردیم.

وی با اشاره به خطاب قرار دادن جوانان توسط مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با عناوین و ویژگی‌های مختلف گفت: همه دعوا‌ها بر سر اقتدار جمهوری اسلامی است نه نقاط ضعف و مشاهده کردیم که هر کجا گوش به فرمان رهبری بودیم موفق بودیم که یکی از آن‌ها حوزه‌های نظامی است که اکنون به موشک‌های نقطه زن دست پیدا کردیم و همه این‌ها با خلاقیت و روحیه جهادی به دست آمده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان عنوان کرد: اکنون همه ما سه وظیفه جهاد تبیین واقعیت‌ها، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت‌رسانی داریم و ما می‌توانیم با این ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری از آن‌یاد کرده‌اند انجام وظیفه کنیم.

وی یادآور شد: مشاوران جوان در پست بسیار حساسی قرار دارند و می‌توانند به خوبی در این جایگاه مدیریت داشته باشند و مسیر، نقشه راه و نظام مسائل و راهکار‌ها را به مسئولان مربوطه نشان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار