در جشنواره تقدیر از نخبگان علمی مطرح شد؛

معاون تربیت و آموزش ارتش: ایده‌های مهارت‌محور در نیروی زمینی ارتش شکوفا شده است

امیر سرتیپ شیخ با بیان اینکه ایده‌های مهارت‌محور در نیروی زمینی ارتش شکوفا شده است، گفت: نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های مأموریت‌های خود براساس علم و دانش عمل کرده و در این زمینه بیشترین دستاورد‌ها را داشته است.
کد خبر: ۵۶۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ - 29January 2023

امیر سرتیپ شیخبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی در جشنواره ایده‌پردازی و تقدیر از نخبگان علمی که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: توانمندی و استفاده از ظرفیت کارکنان ولایی موجب شده تا نیروی زمینی ارتش بتواند امروزه در راستای عمل به مأموریت‌ها بر اساس علم و دانش عمل کند و در این زمینه بیشترین دستاورد‌ها را داشته باشد.

امیر سرتیپ شیخ با تأکید بر لزوم ایده‌پردازی در راستای عمل به مأموریت‌های محوله عنوان کرد: باید مشکلات را ریشه‌یابی کرد و با برنامه‌ریزی مناسب راه حل‌ها را برای رفع مشکلات بکار برد.

معاون تربیت و آموزش ارتش با اشاره به اهمیت قدرت نقد و خلق تاکتیک‌های مناسب، گفت: جوانان ایران اسلامی باید در این حوزه ایده دهند و ما نیز وظیفه داریم که با توجه به ایده‌ها، حول محور مهارت‌های مأموریتی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه علم، دانش و فناوری، زمانی حائز اهمیت است که در چرخه تولید محصول و خدمت‌رسانی کاربرد داشته باشد، افزود: اگر این علم و دانش و فناوری در حوزه تولید قدرت بکار برود، در بخش نظامی استفاده شده و به پدیده‌ای تبدیل می‌شود که تولید قدرت می‌کند.

امیر شیخ با اشاره به اینکه ایده‌های مهارت‌محور در نیروی زمینی ارتش شکوفا شده است، تصریح کرد: ایده‌ای اعتبار و قابلیت اجرایی دارد که با ایجاد پویایی در میان نیرو‌ها و کارکنان در جهت مأموریت محوله بکار رود.

معاون تربیت و آموزش ارتش خاطرنشان کرد: باید با به‌کارگیری جوانان نخبه در مقابله با تهدیدات نوپدید و استفاده از ایده‌پردازی آن‌ها، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار