جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد؛

ارتباط تنگاتنگ «نزاجا» با مجموعه‌های دانشگاهی و دانش‌بنیان

امیر سرتیپ «نعمتی» با اشاره به ارتقاء چشمگیر آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش، از ارتباط تنگاتنگ این نیرو با مجموعه‌های دانشگاهی و دانش‌بنیان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ - 29January 2023

امیر سرتیپ نعمتیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه جشنواره ایده‌پردازی و تقدیر از نخبگان علمی که امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه امنیت و توان امروز ما به پشتوانه ایده‌پردازی‌ها و تولیدات داخل مجموعه‌های نیرو‌های مسلح و استفاده از دانش دانشمندان داخلی است، اظهار داشت: آمادگی رزمی و دفاعی نیرو‌های ما ارتقاء چشمگیری داشته و ایده‌ها و تولیدات ما به یک فرهنگ عمومی در تمام نیرو‌ها تبدیل شده است.

امیر نعمتی یادآور شد: ما در داخل یگان‌ها هیأت اندیشه‌ورز و شعبه تحقیق و پژوهش را راه‌اندازی کردیم و ماهیانه همه ایده‌ها توسط فرمانده نیرو بررسی می‌شود؛ همچنین ارتباط تنگاتنگی با مجموعه‌های دانشگاهی و دانش‌بنیان داریم.

جانشین فرمانده نزاجا با بیان اینکه ظرفیت عظیمی از کارکنان وظیفه، دانشگاه‌ها، رشته‌ها و گرایش‌های مختلف در نیروی زمینی ارتش موجود است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار