وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران:

نیرو‌های مسلح در تبدیل علوم به فنون موفق عمل کردند/ دستاورد‌های نیرو‌های مسلح باعث افتخار و غرور است

زلفی‌گل با بیان اینکه نیرو‌های مسلح در تبدیل علوم به فنون موفق عمل کردند، گفت: دستاورد‌های نیرو‌های مسلح باعث افتخار و غرور ما است.
کد خبر: ۵۶۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ - 29January 2023

نیرو‌های مسلح در تبدیل علوم به فنون موفق عمل کردند/ دستاورد‌های نیرو‌های مسلح باعث افتخار و غرور استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران در جشنواره ایده‌پردازی و تقدیر از نخبگان علمی که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خرسندیم که نیرو‌های مسلح ما از نخبگان علمی برخوردارند و در تبدیل علوم و فنون بسیار موفق عمل کردند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دستاورد‌های نیرو‌های مسلح باعث افتخار و غرور ما است، ادامه داد: امیدواریم با تدوین سند نطام ملی نوآوری بخش نیرو‌های نظامی در این سند بسیار جدی دیده شود و نیرو‌های مسلح ما در تبدیل علم به فن برای سایر بخش‌های جامعه الگو باشند.

وی افزود: در دنیا نیرو‌های نظامی دستاورد‌های خود را در عرصه فناوری به سایر اقشار جامعه تسری می‌دهند و می‌توانند به عنوان الگو معرفی شوند.

زلفی گل با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ما در عرصه تولید فناوری و نوآوری موفق عمل کردند، اضافه کرد: انتظار داریم در پذیرش نخبگان در نیرو‌های مسلح فعال‌تر عمل کنیم و حضور نیرو‌های نخبه و دانش آموختگان دانشگاهی در جمع نیرو‌های نظامی کمک می‌کند موضوع دستیابی به جدیدترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها در عرصه نظامی و خدمات رسانی با توفیقات بیشتری همراه باشد.

وی درباره تعاملات وزارت علوم تحقیقات و فناوری با نیروی زمینی ارتش در حوزه علم و فناوری گفت: نیرو‌های مسلح ما بویژه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در تبدیل علم به فن موفق عمل کرده است.

زلفی گل افزود: در نیروی زمینی ارتش نخبگان و دانشمندان حضور دارند و از ظرفیت دانشمندان دانشگاهی ما در بخش دفاعی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش محصولات قابل توجه و ارزشمندی را خلق کرده است، یادآور شد: این محصولات می‌تواند در صنایع دفاعی استفاده شده و در ایجاد امنیت کشورمان موثر است.

زلفی گل با بیان اینکه نیرو‌های مسلح کشورمان توانسته از دانش و فناوری برای تولید محصولات دانش بنیان مرتبط با صنایع دفاعی بهترین بهره را ببرند، خاطرنشان کرد: ما در جریان پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح کشورمان هستیم و محصولات تولیدی بسیار هوشمند عمل می‌کنند و از کیان ما می‌تواند دفاع کند و خداوند را شاکریم که این دستاورد‌ها کمک کرده تا از هرگونه تجاوزی به مرز‌های کشورمان پیشگیری شود و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار