جمعی از تولیدکنندگان فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند

به مناسبت شعار امسال که سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، جمعی از تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان، با امام خامنه‌ای دیدار خواهند کرد.
کد خبر: ۵۶۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ - 29January 2023

جمعی از تولیدکنندگان دوشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، جمعی از تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان، به مناسبت شعار امسال که سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این دیدار دوشنبه ۱۰ بهمن‌ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و تعدادی از تولیدکنندگان در ابتدای برنامه به بیان دیدگاه و نظرات خود خواهند پرداخت.

به گزارش دفاع‌پرس، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته به مدت سه ساعت از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی که در حوزه‌های مختلف برپا شده بود بازدید کردند.

این نمایشگاه به مناسبت شعار سال که سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده بود، برگزار شد.

در این نمایشگاه توانمندی‌های داخلی در حوزه‌های صنایع معدنی و اکتشافی، الکترونیکی و مخابرات، هوافضا و ماهواره، خودرو، کشاورزی و غذایی، حمل و نقل ریلی، جاده‌ای، دریایی و هوایی، بخش مسکن، نفت و پتروشیمی، لوازم خانگی، نساجی، صنایع آبزی پروری، آبخیزداری، صنایع برق و نیروگاهی و سدسازی و طرح‌های مدیریت آب، فناوری اطلاعات و ارتباطات به نمایش گذاشته شده بودند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار