سخنگوی وزارت امور خارجه تشریح کرد؛

گسل‌های اجتماعی و سیاسی در خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها

کنعانی با بیان اینکه گسل‌های اجتماعی و سیاسی در خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری بر پیکره موجودیت این رژیم پوشالی لرزه انداخته و آن را در آستانه فروپاشی قرار داده، گفت: حمایت‌های آمریکا کمکی به ماندگاری این رژیم جعلی نمی‌کند.
کد خبر: ۵۶۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ - 29January 2023

گسل‌های اجتماعی و سیاسی در خانه عنکبوتی صهیونیست‌هابه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یک رشته توئیت نوشت گسل‌های اجتماعی و سیاسی در خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری بر پیکره موجودیت این رژیم پوشالی لرزه انداخته و آن را در آستانه فروپاشی قرار داده است.

وی با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین هم عنوان کرد: جنایت در جنین و به خاک و خون کشیدن ده‌ها فلسطینی بیگناه، نمی‌تواند باعث انحراف افکار عمومی از وضعیت وخیم و متزلزل داخلی در رژیم موقت صهیونیستی شود.

سخنگوی وزارت خارجه در توئیت دیگری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مقارن حضور رئیس سازمان سیا در تل‌آویو، با حمله به جنین، ۱۰ جوان فلسطینی را قتل عام می‌کند، نوشت: دولت آمریکا می‌تواند از جیب مالیات دهندگان آمریکایی، همچنان از رژیم آپارتاید صهیونیستی حمایت کند، اما این‌ها کمکی به پایداری و ماندگاری رژیم جعلی اسرائیل نمی‌کند.

کنعانی همچنین افزود: پنج دولت اخیر رژیم صهیونسیتی کمتر از یک سال دوام داشتند. دولت نتانیاهو نیز احتمالا چنین سرنوشتی داشته باشد. رژیم از بحران‌های متراکم داخلی رنج می‌برد.

این دیپلمات ارشد ایرانی بیان کرد: امید به ماندگاری نزد اشغالگران رنگ می‌بازد و امید به پیروزی و رهایی از اشغالگران نزد فلسطینی‌ها شعله‌ورتر می‌شود.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه ششم بهمن ماه نیز تهاجم وحشیانه امروز نظامیان جنایتکار رژیم آپارتاید صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم مظلوم فلسطین منجر شد را به شدت محکوم کرد. سخنگوی دستگاه دیپلماسی سکوت و بی‌عملی مجامع مسؤول بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب نسبت به جنایات روزانه رژیم اشغالگر قدس را دردآور و مایه شرمساری خواند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها