فرماندار دهلران:

ارزش‌های دفاع مقدس، از عواملی است که خاستگاه معنوی و اعتقادی دارد

«صادقی» گفت: ارزش‌های دفاع مقدس، از عواملی است که خاستگاه معنوی و اعتقادی دارد و تأثیر این عوامل فراتر از عوامل غیرفیزیکی و نامحسوس است.
کد خبر: ۵۷۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ - 29January 2023

ارزش‌های دفاع مقدس، از عواملی است که خاستگاه معنوی و اعتقادی دارد«لطیف صادقی» فرماندار دهلران امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم یادواره شهید «حسن باقری» در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس، از عواملی است که خاستگاه معنوی و اعتقادی دارد و تأثیر این عوامل فراتر از عوامل غیرفیزیکی و نامحسوس است.

فرماندار دهلران بیان کرد: اتحاد و حضور یک‌پارچه و هماهنگ مردم، از دیگر ارزش‌های معنوی و رمز بزرگ پیروزی ایران اسلامی و ناکامی رژیم بعث عراق و قدرت‌های پشتیبان آن در هشت سال جنگ تحمیلی است.

این مسئول ادامه داد: واقعیت امر این است که سرزمین استان ایلام به خصوص در حوزه شهرستان دهلران و مهران مقتل شهدای است که جان عزیز خود را برای سرافرازی ایران عزیز از دست داده اند و ما وظیفه داریم در هر لحظه یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی بداریم.

صادقی گفت: بی‌گمان در تاریخ جنگ‌های دفاعی و تهاجمی این مرز و بوم، دفاع مقدس به لحاظ گستره‌ی مدافعان و مشارکت همگانی اقشار مختلف مردم و نیز هماهنگی نیروهای مسلح با یک‌دیگر و با مردم کم‌نظیر است.

انتهای پیام/‎

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار