در جلسه هماهنگی؛

برنامه‌های دهه فجر در زنجان تشریح شد

جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات تیپ ۲۱۶ زرهی با حضور نمایندگان ارگان‌های نظامی، انتظامی و سایر ادارات برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ - 30January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات تیپ ۲۱۶ زرهی با حضور نمایندگان ارگان‌های نظامی، انتظامی و سایر ادارات برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «محمدعلی بیرانوند» فرمانده تیپ ۲۱۶ زنجان اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر روز دوازدهم بهمن رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زنجان با بیان اینکه نواخته شدن زنگ مدارس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و دیدار و تجدید بیعت با نماینده ولی فقیه از دیگر برنامه‌های این ایام است، اضافه کرد: غبارروبی و تجدید پیمان با شهدا، برپایی جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در نهادها و ادارات دولتی، شرکت یکپارچه نیروهای نظامی در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا، مراسم تبیین و تشریح دست آوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان، مسابقات ورزشی و فرهنگی، خدمات رایگان مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح به صورت رایگان به مدت سه روز از دیگر برنامه‌های ارتش به مناسبت دهه فجر است، خاطر نشان کرد: رونمایی از دست‌آوردهای نظامی، مراسم تجدید بیعت در روز ۱۹بهمن (روز نیروی هوایی)، تجلیل از بازنشستگان، مراسم نورافشانی در سبزه میدان به مناسبت افتتاح ضلع جنوبی سبزه میدان در شب بیست ویکم و حضور گسترده در مسیرهای مشخص شده راهپیمایی برای گرامیداشت روز پیروزی انقلاب اسلامی است.

بیرانوند ادامه داد: برگزاری صبحگاه مشترک به میزبانی سپاه پاسداران از برنامه‌های پیش بینی شده این ایام است و ارگان‌ها برحسب وظایف ذاتی خود با ایفای وظایف ونقش خود خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار