نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

اقدام اخیر رژیم موقت برای رفع بحران‌ عدم مشروعیتش بود/ آسیب جدی به مرکز نظامی اصفهان وارد نشده است

سیاهکلی گفت: مطابق اطلاعات حاصله خیلی آسیب جدی به مرکز نظامی مورد هدف وارد نشده است.
کد خبر: ۵۷۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۲ - 01February 2023

اقدام اخیر رژیم موقت برای ایجاد ثبات سیاسی بود/ آسیب جدی به مرکز نظامی افهان وارد نشده است«لطف‌الله سیاهکلی» نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به حمله ریزپرنده‌ها به یک مرکز نظامی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: رژیم موقت از درون دچار مشکلات عدیده‌ و اساسی است که مهم‌ترین آن عدم مشروعیت است.

سیاهکلی با طرح این سوال که رژیم موقت اگر مشروعیت دارد، انتخابات برگزار کند، گفت: رژیم صهیونیستی برای ایجاد ثبات سیاسی و برون‌رفت از بحران عدم مشروعیت دست به اقدامات کوری می‌زند تا بتواند توجهات را از مشکلات درونی به کشور‌های دیگر جلب کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: یکی از کشورهایی که رژیم موقت معمولاً علیه آنها اقدامات نسنجیده و کور انجام می‌دهد، ایران است، اما ما باید ببینیم حملات و اقداماتی که این رژیم غاصب علیه کشورمان انجام می‌دهد، چه میزان اثرگذاری دارد.

وی افزود: قطعاً صهیونیست‌ها ده‌ها برابر بیشتر از آن چیزی که به عنوان خسارت بر تأسیسات نظامی و استراتژیک ما وارد می‌کنند، متحمل خواهند شد، اما درخصوص اقدام اخیری که مرتکب شده است، مطابق اطلاعات حاصله خیلی آسیب جدی به مرکز نظامی مورد هدف وارد نشده است.

سیاهکلی ادامه داد: طبیعی است، همانطور که جمهوری اسلامی ایران به منافع خود توجه می‌کند و آرمان‌های خود را پیگیری می‌کند، رژیم موقت هم عقاید و آرمان‌های خرافی خود را پیگیری می‌کند، اما قطعاً کشوری که در این میان متحمل ضرر بیشتری می‌شود، رژیم موقت خواهد بود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار