۴۴ سال افتخار/ رئیس سازمان امور اجتماعی کشور:

سالروز ورود امام (ره) به میهن از زیباترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است

«عباسی» گفت: سالروز ورود امام راحل به ایران اسلامی هزاران سال دیگر هم از مبارک‌ترین و زیباترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۵۷۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ - 31January 2023

سالروز ورود امام(ره) به میهن از زیباترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمد عباسی» معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور امروز (سه‌شنبه) در مراسم افتتاح نمایشگاه «موزه عبرت» در بیرجند، اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی تا حد زیادی به تاریخ دوران حضرت موسی (ع) و فرعون تشبیه شده است.

وی گفت: زمانی که مردم ایران فهمیدند سران طاغوت، شاهان و حاکمان‌شان هیچ نیستند و نوکر آمریکا هستند و قدرت حکمرانی ندارند در مقابل آنان به پا خاستند چرا که متوجه شدند حاکمان طاغوت شایسته و لایق ملت ایران نیستند.

‌رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب حق‌طلبی حکومت شاهنشاهی شکست، افزود: قبل از انقلاب شاهان نالایق و حق طلب بر مردم حکومت می‌کردند چرا که حکومت را حق خود می‌دانستند و مردم نیز فهمیده بودند جزو فساد در حکومت پهلوی چیزی دیگری وجود ندارد.

عباسی با اشاره به برپایی نمایشگاه «موزه عبرت»، عنوان کرد: این نمایشگاه می‌تواند برشی اجمالی از ظلم فرعون را نشان و اعلام کند همه توانستند در مقابله با طاغوت و فرعون زمان خود صبورانه، با افتخار و عزتمند پیروز بیرون بیایند.

وی در پایان با اشاره به سالروز ورود امام راحل به ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: سالروز ورود امام راحل به ایران اسلامی هزاران سال دیگر هم از مبارک‌ترین و زیباترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار