۴۴ سال افتخار/

تجدید میثاق مسئولان استان البرز با شهدا

همزمان با آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزارشهدای گمنام در شهرستان نظرآباد با حضور مسئولان استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ - 01February 2023

تجدید میثاق با شهدا همزمان با ۱۲ بهمن در استان البرزبه گزارش  دفاع‌پرس از البرز به مناسبت سالروز ۱۲ بهمن و ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزارشهدای گمنام در شهرستان نظرآباد با حضور استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و سایر مسئولان برگزار شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این زمینه اظهارداشت: باید تلاش کنیم که انقلابی باشیم، شاخصه انقلابی بودن بر اساس فمن یکفر بالطاغوت و یؤمن بالله تنفر از طاغوت زمان و گرایش به خدا و خدایی شدن است؛ چراکه بنا به سخن خدا هو الحی القیوم در این دنیا همه چیز به خداوند تکیه داده است.

 حجرگشت افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که همه افراد باید در جهاد تبیین مشارکت کنند؛ چراکه هدف قرآن، اهل بیت، همه انبیا و اولیا روشن کردن راه حق است. شاخصه حضرت امام خمینی (ره) این بود که در تمامی امور قیام کنند و حرکتشان برای خدا بود و امام خمینی(ره) با رهبری خود انقلاب اسلامی را با همراهی مردم به پیروزی رساند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزبا بیان اینکه امنیت، اقتصاد، آسایش، آبادانی مرهون خون شهدا است، عنوان کرد: شهدا جان عزیز خود را برای اعتلای ایران اسلامی فدا کردند. همه ما با وحدت کلمه، پیمان می‌بندیم که تا جان در بدن داریم در راه امام، شهدا و ولایت گام برداریم و برای توسعه کشور و پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب با روحیه انقلابی گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار