استاندار همدان:

امنیت ایران به دلیل وجود جوانان شایسته و شهادت طلب است

استاندار همدان گفت: ایران امن ترین کشور منطقه و جهان به دلیل وجود جوانان شایسته و شهادت طلب است.
کد خبر: ۵۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ - 07November 2015

امنیت ایران به دلیل وجود جوانان شایسته و شهادت طلب است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس ، استاندار همدان با حضور در منزل شهیدان مدافع حرم مجید صانعی و مجتبی کرمی از خانواده معزز این شهیدان تجلیل کرد.
 
محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در دیدار با خانواده شهید مجید صانعی، اظهار کرد: ایران امن ترین کشور منطقه و جهان به دلیل وجود جوانان شایسته و شهادت طلب است و سربلندی ایران در جهان مدیون شهدای بزرگی است که جان خود را در این مسیر تقدیم کرده اند.
وی با ذکر اینکه قدردان خانواده شهدا هستیم، اضافه کرد: این خانواده ها جوانان خود را برای سربلندی کشور و دفاع از آرمانها تقدیم انقلاب می کنند و افتخار دین، مملکت و کشور هستند.
استاندار گفت: علت حضور ایران در تصمیم گیری های منطقه نفوذ ناپذیر بودن این کشور و قابل اعتماد بودن ایران اسلامی است.
نیکبخت افزود: دفاع از اسلام و مقابله با گروه های تکفیری و تروریست هایی که دنبال بدنام کردن اسلام هستند توسط ایران انجام می شود و
وی خاطرنشان کرد: جامعه ایرانی - اسلامی به داشتن این جوان ها، ایثارگری آنها و شهدای بزرگ افتخار می کنند و اگر دنیا ایران را به عنوان یک ابرقدرت منطقه ای می شناسد، دلیل آن وجود این جوانان برومند است.
ایشان تاکید کرد: چنانچه در بیرون از مرزها دفاع نشود به طور حتم ناامنی به داخل کشور سرایت کرده و این دفاع خارج از مرزهاست که امنیت داخلی را تضمین کرده است.
وی دلیل دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را افزایش روحیه، تکریم مقام والای شهدا و ایثارگران و خانوادهای آنها عنوان کرد.

دیدار استاندار با خانواده شهید مجتبی کرمی
استاندار همدان در دیدار با خانواده شهید مجتبی کرمی گفت: مملکت بر مبنای برکت خون شهدا استوار است و هرچه داریم از همه آنهایی است که بر اساس اعتقاد از نظام و دین دفاع می کنند.
نیکبخت افزود: شهدای ایران از زمان پیروزی انقلاب تاکنون با فداکاری و ایثار خود کشور را حفظ کرده اند و همه آنها افتخاراتی هستند که کشور با کار و یاد آنها مقتدرانه ایستاده است.
وی اضافه کرد: اگر شهدای مدافع حرم و عملکرد آنها در دفاع از نهضت، مملکت و دین نبود، ایران هم شبیه کشورهای ناامن منطقه می شد.
وی تاکید کرد: وجود خانواده شهدا باعث اقتدار ایران شده است، خانواده هایی که عزیزشان را تقدیم انقلاب می کنند و بعد هم اعلام می کنند همه خانواده حاضر به ادامه راه شهید خانواده هستند.
نیکبخت خاطرنشان کرد: گروهک تکفیری موسوم به داعش ساخته و پرداخته استکبار است تا اسلام را بدنام کنند و این جوانان مومن و ولایتمدار ایران هستند که با دفاع از دین، اسلام هراسی دشمن را بی اثر کرده اند.
در این دیدار خانواده شهیدان صانعی و کرمی از استاندار به دلیل حضور در تمامی مراسم شهدا و اهتمام به ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تقدیر کردند.
در این دیدار مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان استاندار را همراهی می کردند.
ستوان یکم پاسدار شهید مجتبی کرمی و بسیجی دلاور مجید صانعی موفق از مدافعان حرم آل الله در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه، دوشنبه هفته گذشته به دست تروریست های داعشی به شهادت رسیدند.

منبع: ایثار
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها