۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد؛

دهه فجر بهترین فرصت برای توجه به فریضه جهاد تبیین

حجت‌الاسلام «نوری» گفت: به برکت خون شهدا و جانفشانی ایثارگران دفاع مقدس، نهال نوپای انقلاب به چهل و چهارمین بهار خود رسیده است.
کد خبر: ۵۷۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ - 01February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، حجت‌الاسلام «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز (چهار شنبه) طی مراسمی که با حضور مدیران و مسئولان استان در حسینیه شهدا به مناسبت دهه فجر برگزار شد اظهار داشت: ایام دهه فجر فرصتی خوبی است تا مسئولین با انجام اقدامات انقلابی در حوزه مسئولیتی خود به مردم شریف استان و کشور خدمت کنند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی، بهار روشنگری و بیداری ملت‌های دنیا در برابر استمبار جهانی به سرکردگی امپریالیسم و صهیونیست است افزود: مدیران و مسئولین و تمام کسانی که در بدنه دستگاه‌های کشوری و لشکری توفیق خدمت پیدا کرده‌اند، ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت است که این عزیزان با انجام اقدامات و وظایف به نحو انقلابی در جلب رضایت و خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف استان و کشور اقدام کنند. 

وی ادامه داد: به برکت خون شهداء و جانفشانی ایثارگران دفاع مقدس، نهال نوپای انقلاب به چهل و چهارمین بهار خود رسیده است.

این مسئول تاکید کرد: در این زمان تمامی شما مدیران تکلیف دارید با انجام وظایف و مسئولیت و پیگیری امورات نظام و مردم شریف با تمام توان از این نظام و انقلاب دفاع کنید. انجام وظیفه صحیح شما از دید آحاد مردم مغفول نخواهد ماند و اگر مردم از کارگزارن و مسئولین و کارکنان راضی باشند خداوند هم از عملکرد شما راضی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار