نماینده مجلس سوریه اعلام کرد:

قرار داشتن رژیم صهیونیستی در پشت صحنه حمله پهپادی به مرز عراق و سوریه

نمانیده مجلس سوریه از نقش رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی به کاروان کمک‌های غذایی و بهداشتی در مرز عراق و سوریه سخن گفت و تأکید کرد که آمریکا با پوشش تجاوزات تل آویو، عامل اصلی این حمله است.
کد خبر: ۵۷۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ - 01February 2023

قرار داشتن رژیم صهیونیستی در پشت صحنه حمله پهپادی به مرز عراق و سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «محمد فواز» یکی از نمایندگان مجلس سوریه، رژیم صهیونیستی را به هدف قرار دادن مرز‌های عراق و سوریه به بهانه‌های مختلف متهم و اظهار داشت: حضور آمریکا در منطقه، پوششی برای تجاوزات علیه سوریه است.

فواز در مصاحبه با المعلومه ضمن اشاره به این موضوع افزود: حضور آمریکا در منطقه جزیره سوریه به پوششی برای تمامی نیرو‌های متخاصم دمشق به منظور انجام حملات تروریستی با استفاده از انواع سلاح تبدیل شده است.

این نماینده مجلس سوریه ادامه داد: طبق اطلاعاتی تا کنون به دست آمده، حمله به مرز عراق و سوریه در منطقه البوکمال با پهپاد صورت گرفته است و انگشت اتهام در این حمله به سمت دشمن صهیونیستی نشانه می‌رود که احتمالاً این حمله را به بهانه مبارزه با تقویت حضور ایران در خاک سوریه انجام داده است.

وی آمریکا را مسئول اصلی حمله اخیر به البوکمال دانست، زیرا حضور این کشور در شرق سوریه پوششی برای این حمله تروریستی بود.

پهپاد‌های ناشناس که به احتمال زیاد متعلق به رژیم صهیونیستی بوده است، کاروانی از کامیون‌های حامل مواد غذایی و بهداشتی را پس از رسیدن به منطقه البوکمال در حومه شرقی دیرالزور هدف قرار داد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار