44 سال افتخار/ پیام نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان به‌مناسبت دهه فجر:

دهه فجر یادآور بصیرت ملتی منسجم و ولایت‌مدار است

حجت‌الاسلام «محمدی» با صدور پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ - 01February 2023

دهه فجر یادآور بصیرت ملتی منسجم و ولایت‌مدار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین «احسان الله محمدی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن دهه فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«والفجر و لیال عشر...»

دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دور اندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهل و چهارمین سال عمر پر برکت خود می‌شود که انوار الهام بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت‌ها در کشور‌های مختلف شده است.

در طول ۴۴ سال گذشته قدرت استکباری آمریکا در برهه‌های مختلف از انقلاب اسلامی ضربه خورده و روز به روز رو به افول رفته و جایگاه خود در منطقه و نظام بین‌الملل را از دست داده است از این رو استکبار همواره علیه امواج کوبنده انقلاب اسلامی پاتک نموده است که نمونه آخر این فتنه و پاتک‌ها ایجاد اغتشاش ۱۰۰ روز در کشور بوده است، اما این اقدامات مذبوحانه‌اش نتیجه‌ای نداشته و انقلاب با عزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را طی نموده است.

انقلاب اسلامی توانست به پشتوانه مردم و رهبری ولایت مطلقه فقیه نظام طاغوت را سرنگون کند که مورد حمایت همه جانبه قدرت‌های بزرگ و سلطه‌گر بوده و از همه جهات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از آن حمایت می‌کردند لیکن مردم ایران به رهبری مردی الهی و پشتوانه توکل و اراده الهی و با نثار هزاران شهید توانست پیروزی و حاکمیت اسلام ناب شیعی را در ایران عزیز اسلامی پدیدار کند.

امروز پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به واسطه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنی‌های همه جانبه در حوزه‌های مختلف نظامی، اقتصادی فرهنگی و سیاسی و تبعیت از ولایت فقیه توانسته با عزت و اقتدار به راه خود و دفاع از ارزش‌ها ادامه دهد.

اینجانب ضمن عرض تبریک آغاز چهل و چهارمین سال بهار پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر عظیم‌الشأن و مردم غیور و انقلابی استان گیلان، با اطمینان اعلام می‌کنم فرزندان جان بر کف ملت در بسیج و سپاه قدس گیلان تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا با روحیه انقلابی آماده پاسداری و نگاهبانی از انقلاب کبیر اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار