۴۴ سال افتخار/ فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق:

نقش‌آفرینی در جهاد تبیین جنگ ترکیبی دشمن را ناکام خواهد گذاشت

امیر «آذریان» گفت: وظیفه تک‌تک افراد جامعه نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقاومت همه جانبه مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه است تا توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی ناکام بماند.
کد خبر: ۵۷۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ - 03February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در منطقه‌ شمال شرق در نشست بصیرتی ویژه طلاب مدرسه علمیه ثقلین که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مشهد برگزار شد، ضمن بازخوانی پیام امام خمینی(ره) به ارتش در سال ۱۳۵۶ مبنی بر منع ارتش از برادرکشی در راستای پیشبرد منافع اجانب، اظهار داشت: ارتش با پشتیبانی از اسلام و ملت ایران نام خود را در تاریخ جاودانه کرد و باعث تثبیت انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: افراد مؤمن و انقلابی در ارتش کم نبودند، آن‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دفاع مقدس را هدایت و فرماندهی کردند که از آن جمله می‌توان به سهپد شهید علی صیاد شیرازی اشاره کرد که رابطه تنگاتنگی با مراجع عظام در قم داشت و فرامین امام خمینی(ره) را با حضور در حوزه علمیه قم اخذ می‌کرد و در پادگان‌ها به دست انقلابیون می‌رساند.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در ادامه به مجاهدت‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از خلاقیت‌های ارتش انقلابی می‌توان به پرواز ۱۴۰ فروند هواپیمای جنگنده بمب‌افکن در روز دوم جنگ اشاره کرد که طی این عملیات گسترده، نیروی هوایی عراق مرعوب شد و معادله جنگ به نفع ایران اسلامی تغییر کرد.

فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق گفت: وظیفه تک‌تک افراد جامعه نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقاومت همه جانبه مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است تا توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی ناکام بماند.

امیر سرتیپ آذریان تصریح کرد: دشمنان این مرز بوم برای رسیدن به مقاصد خود لحظه‌ای از پای نمی‌نشینند و هر روز با روشی جدید در سر خیال نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی را می‌پرورانند اما آمادگی نیروهای مسلح و همچنین ایستادگی مردم بصیر ایران اسلامی مانع تحقق این تصور واهی خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به فتنه‌های سه دهه اخیر، بیان داشت: این فتنه‌ها نشان از اراده نظام سلطه برای حذف جمهوری اسلامی دارد که با عوامل داخلی آن‌ها این سیاست خصمانه نظام سلطه را دنبال می‌کنند. استکبار در این فتنه‌ها مقاصد خود سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را دنبال می‌کرد که خوشبختانه با هدایت‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا این فتنه‌ها ناکام ماند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: در فتنه اخیر که یکصد روز به طول انجامید نظام سلطه با هدف براندازی نظام مقدس اسلامی و با بسیج تمامی امکانات سایبری، رسانه‌ای و شبکه‌های ماهواره‌ای به میدان آمد که با حضور به‌موقع مردم در صحنه این توطئه دشمن نقش برآب شد و به نتیجه رسید که پیش‌بینی‌های او در فضای مجازی نادرست بوده است.

وی در پایان طلاب را به ارتقای سواد رسانه‌ای و یادگیری قواعد جنگ در فضای مجازی، درک و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، فراگیری قواعد دشمن در جنگ‌های شناختی و ترکیبی و حضور در میدان، سربازی ولایت در جهاد تبیین و اشاعه امید در جامعه توصیه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار