وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد

«اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۷۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ - 04February 2023

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز و در چهارمین روز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای بین المللی کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی هنری بزرگداشت شهید سلیمانی ‌

«محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»سیدالشهدای جبهه مقاومت در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب و اسلامی و یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: نه تنها همه مردم ایران که همه مردم منطقه و حتی همه مردم جهان به نوعی مرهون رشادت‌های شهید عالی مقام حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت مقابل یک تروریسم وحشتناک ایستاد، گفت: امیدوار هستیم در چنین روزی خداوند روح ایشان را با مولا علی (ع) محشور کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متعدد فرهنگی و هنری در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی، بیان کرد: در تلاش هستیم تا با کمک دوستانمان در مجلس شورای اسلامی، برنامه جامعی را برای سال‌های آینده در کرمان داشته باشیم و برنامه‌های خوبی برای سال‌های آینده داریم.

وی با بیان اینکه با کمک مسئولان استان برنامه‌ریزی شده تا برنامه‌هایی را به صورت قوی‌تر و متمرکز در کرمان داشته باشیم، گفت: برنامه‌ریزی شده تا سال آینده دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی هنری بزرگداشت شهید سلیمانی در کرمان راه‌اندازی شود.

اسماعیلی با اشاره به برنامه‌های سفر خود به استان کرمان، افزود: در این سفر افتتاح یکی از زیباترین موسسات فرهنگی کشور را در برنامه داریم که مایه افتخار هنرمندان است.

وی به افتتاح «تالار مرکزی شهر کرمان» اشاره کرد و گفت: مجموعه‌ای که امروز افتتاح می‌شود یکی از مجموعه‌هایی است که به لحاظ زیبایی، معماری و کارهای مهمی که در آن انجام شده جزو بهترین‌های تاریخ فرهنگ و هنر کشورمان است و تقریباً جزو دو سه کار اولی است که تا به امروز در کشور به افتتاح شده و بهره برداری رسیده است.

دیدار با خانواده شهیدان خیامی، بازدید از بیت‌الزهرای کرمان و حضور در جلسه تخصصی تبادل نظر جهت نحوه اداره تالار فرهنگ و هنر کرمان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها