معاون پارلمانی رئیس جمهور:

امیدواریم برنامه هفتم توسعه اوایل سال آینده تقدیم مجلس شود

حسینی درباره زمان ارائه برنامه هفتم توسعه به مجلس در توضیحاتی گفت: مجلس هم‌اکنون مشغول بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ است و امیدواریم این لایحه در اسفندماه نهایی شود.
کد خبر: ۵۷۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ - 04February 2023

امیدواریم برنامه هفتم توسعه اوایل سال آینده تقدیم مجلس شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی درباره تمهیدات دولت پیرامون تدوین و ارائه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس هم‌اکنون مشغول بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ است و امیدواریم این لایحه در اسفندماه نهایی شود.

حسینی افزود: به‌طور طبیعی در این مدت، کار تدوین و نهایی‌سازی برنامه هفتم توسعه نیز انجام خواهد گرفت و امیدواریم اوایل سال آینده تقدیم مجلس شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره فرایند تدوین برنامه هفتم نیز عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه با تک‌تک دستگاه‌های مختلف در حال رایزنی است و در این‌صورت زمانی که به دولت بیاید، با سرعت و دقت بیشتری مصوب خواهد شد.

شهریورماه امسال سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد و طبق اعلام مسئولان دولتی، قوه مجریه از همان‌زمان فرایند نگارش این برنامه را کلید زد.

پیش از این مجلس یازدهم بر این نکته تأکید داشت که باید ابتدا برنامه هفتم به خانه ملت برود و سپس بودجه بررسی شود، ولی در جلسه سران قوا این توافق انجام گرفت که ابتدا بودجه ۱۴۰۲ و بعد برنامه به مجلس رفته و مورد بررسی قرار بگیرد؛ که همین مسئله رخ داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار