ما مقاوم هستیم/ مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان خبر داد؛

حضور 300 زائر راهیان نور دانش آموزی استان قم در موزه دفاع مقدس آبادان

صریحی با اعلام خبر حضور بیش از 300 زائر راهیان‌نور دانش آموزی از مدارس دخترانه استان‌ قم در موزه دفاع مقدس آبادان گفت: با تمام وجود تلاش می کنیم که میزبان شایسته ای برای زائران و کاروان‌های راهیان‌نور باشیم.
کد خبر: ۵۷۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳ - 05February 2023

حضور 300 زائر راهیان نور دانش آموزی استان قم در موزه دفاع مقدس آبادانسرهنگ پاسدار «رضا صریحی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، با اعلام خبر حضور بیش از 300 زائر راهیان‌نور دانش آموزی از مدارس دخترانه استان‌ قم در موزه دفاع مقدس آبادان اظهار داشت: طی چند وقت اخیر شاهد حضور مستمر کاروان‌های مختلف دانش آموزی از سراسر استان و دیگر نقاط کشور در بکرترین موزه دفاع مقدس کشور هستیم.

وی افزود: در این بازدیدها، راویان و پیشکسوتان آبادانی ضمن بیان روایت‌های ناب دوران دفاع مقدس و تشریح محتوای موجود در موزه به سوالات و ابهامات دانش آموزان در خصوص ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی و مقاومت مردم آبادان پاسخ می‌دهند.

صریحی گفت: با تمام وجود تلاش می کنیم که میزبان شایسته ای برای زائران و کاروان‌های راهیان‌نور باشیم و سعی می‌کنیم با حضور در جمع دانش آموزان به روشنگری و تبیین مسائل روز بپردازیم و پاسخگوی شبهات و ابهامات جامعه دانش آموزی نسبت به دغدغه‌هایشان باشیم.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان به عنوان بکرترین موزه جنگ کشور در منطقه بریم آبادان و در نقطه صفر مرزی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار